  • 1. Data: 2013-02-02 22:15:58
    Temat: Na złość Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    Hej,

    Drogi narodzie :) jak już jesteśmy tak mściwi i Vincent robi co robi
    (a mówił tu ktoś żeby głosować na Korwina... no to macie teraz...)

    Rozwiązanie po naszemu:
    http://www.teslamotors.com/
    http://www.youtube.com/watch?v=1kCG-WqpVnI
    http://www.youtube.com/watch?v=FHzhJjPRnf0

    Model S ? Czy jeździł ktoś ?

    Ponoć zajebiste (może mi się uda przejechać za 4 mieś nim, u
    nas jeszcze nie ma).

    6.6 lub 5.6(4x4) do 100km/h, 400km zasięgu, cisza, zawieszenie air.
    podobno banalne w naprawie i bezawaryjne !

  • 2. Data: 2013-02-02 22:28:56
    Temat: Re: Na złość Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 2 lutego 2013 22:15:58 UTC+1 użytkownik _Michał napisał:
> [...]
    >

    > 6.6 lub 5.6(4x4) do 100km/h, 400km zasięgu, cisza, zawieszenie air.
    >
    > podobno banalne w naprawie i bezawaryjne !

    Niewidzialne jest?

  • 3. Data: 2013-02-02 22:42:23
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "_Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Hej,
    >
    > Drogi narodzie :) jak już jesteśmy tak mściwi i Vincent robi co robi
    > (a mówił tu ktoś żeby głosować na Korwina... no to macie teraz...)

    Nie bardzo rozumiem co ma Vincent do Tesli?

    > 6.6 lub 5.6(4x4) do 100km/h, 400km zasięgu, cisza, zawieszenie air.
    > podobno banalne w naprawie i bezawaryjne !

    Co za przyjemność jak nie słychać ryku trzystu koników?! Taki zasięg miałem
    na gazie i to była główna przyczyna zmiany autka :) A gdzieś tam napisali
    jak często zmieniasz bateryjki i ile to kosztuje?
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 4. Data: 2013-02-02 22:46:57
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    > Niewidzialne jest?

    Nie jak najbardziej widzialne,
    tylko policz ile zapłacisz zanim ci prawko zabiorą ?

    500PLN + 10 pkt
    500PLN + 10 pkt
    500PLN + 10 pkt

    i nie masz prawka....

    A ile miesięcznie na benzynę wydajesz ? 700pln ?

    z 400PLN z tego to podatek !

  • 5. Data: 2013-02-03 01:16:04
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 2 lutego 2013 22:46:57 UTC+1 użytkownik _Michał napisał:

> [...]
    >
    > 500PLN + 10 pkt
    >

    > i nie masz prawka....
    >

    > A ile miesięcznie na benzynę wydajesz ? 700pln ?

    Podatki ci się nie podobają ale do kurwy nędzy po równych drogach chcesz jeździć,
    żeby dziecko darmo szkołę miało też chcesz i do lekarza darmo i jak ci się trafi że
    pikawa wysiądzie to przeszczep też darmo.

  • 6. Data: 2013-02-03 01:41:52
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    > Podatki ci się nie podobają ale do kurwy nędzy po równych drogach chcesz jeździć,
    żeby dziecko darmo szkołę miało też chcesz i do lekarza darmo i jak ci się trafi że
    pikawa wysiądzie to przeszczep też darmo.

    Ale ja płacę podatki, i tankuje v12 do pełna pb95 (na 98 mnie nie stać),
    drogi w BMW chce równych w reno nie mają znaczenia.

    Dziecko - jeszcze kilka chwil, nie mam. Ale tak zdecydowanie wyśle do
    państwowej szkoły. (chyba że jakość prywatnych wzrośnie, bo mój
    nauczyciel fizyki z podstawówki zrobił teraz dość spektakularną
    średnią Krakowie).
    A zresztą to dzięki niemu (i następnym, dobrym) mogłem sobie wybierać
    dowolnie gdzie na studia iść. I tak miałem je za darmo, kasę mogłem
    'w safrany pakować' ;), ale podatków już tu tyle zapłaciłem i tyle $$$
    ściągnąłem że się ta moja edukacja zwróciła Polsce dziesiąt/set x.

    Nogę rozwaliłem@94km/h, idę prywatnie 150pln/30min < bo chce wesprzeć
    prywatnych lekarzy (i przy okazji chodzić - bo to kolano), a bardziej
    to rozruszać prywatny rynek w Polsce.

    Sprywatyzować lekarzy to się skończą głupie pomysły że coś masz za darmo
    ja nie chcę za darmo!

    Jeszcze raz zobacz jak zaczynam :
    "Drogi narodzie jak już jesteśmy tak mściwi i Vincent robi co robi "

    to moja odpowiedź na to że PALIWO a nie mandaty za przekraczanie
    prędkości bo CAŁA polska jeździ po drogach jak WARIACI !!! (tak ja
    też ale tylko w safrane).

    A cały temat o bardziej o Tesli S a nie podatkach i kto płaci a kto nie,
    podatki to tu z przymrużeniem oka należy traktować ;) (i dobrze
    głosować)

    Tesla S :) naprawdę, temat to Tesla S :)

  • 7. Data: 2013-02-03 02:29:03
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/2/2013 10:42 PM, wowa wrote:

> [...]
    > miałem na gazie i to była główna przyczyna zmiany autka :) A gdzieś tam
    > napisali jak często zmieniasz bateryjki i ile to kosztuje?

    Oj, jest przyśpieszanie w ciszy (silnika) też fajne :)

    Dobry gaz miałeś mi się do 200km mieściło w autach w których
    gaz miałem, ~420km to mam teraz na PB.

    Całe auto kosztuje $50k (wersja 6.6 bo widzę że są już wersje
    4.4 sek do setki).

    Baterie ponoć lepsze dramatycznie opd wszystkiego na rynku,
    niewyżyłowane lipol, powinny podziałać 10 lat (to nie Mitsu iMiev).
    więc na papierze wygląda ok :)

  • 8. Data: 2013-02-03 13:43:20
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 03.02.2013 01:41, _Michał wrote:

    > Ale ja płacę podatki, i tankuje v12 do pełna pb95 (na 98 mnie nie stać),

    Weź nie pierdol. Stać cię na v12 a nie masz 5% więcej na benzynę?

    Zresztą, zakładasz wtrysk LPG w fazie ciekłej i nie dość, że masz
    większą moc to i cenę jak za barszcz.

    > Sprywatyzować lekarzy to się skończą głupie pomysły że coś masz za darmo
    > ja nie chcę za darmo!

    Jakie, kurwa, za darmo? Będąc przedsiębiorcą, albo pracując na umowach o
    dzieło płacisz 350zł miesięcznie za ubezpieczenie zdrowotne. 4 koła
    rocznie za ubezpieczenie to jest zajebiście daleko od "za darmo".

    Poza tym jak się okaże, że jest potrzebna jakaś droga operacja (albo
    chemia) to wrócisz skomląc do "darmowej" opieki.

    > Jeszcze raz zobacz jak zaczynam :
    > "Drogi narodzie jak już jesteśmy tak mściwi i Vincent robi co robi "

    To "mściwi" jest zajebiste - na złość mamie, odmrożę
    sobie...lepiej....założę czapkę, żeby nie miała powodu krzyczeć - jaki
    ja sprytny jestem. Noż kurwa, stawia się fotoradary, żeby ludzie nie
    zapierdalali, więc będą na złość nie zapierdalać bo media im
    powiedziały, że kary są w budżecie wpisane. http://xkcd.com/810/

    A że z kar (nawet nie samych mandatów) ma być ~3 promile budżetu to już
    media oburzonym kretynom zapomniały powiedzieć.

    > to moja odpowiedź na to że PALIWO a nie mandaty za przekraczanie
    > prędkości bo CAŁA polska jeździ po drogach jak WARIACI !!!

    To niech się, kurwa, oduczą. Jak zaczną jeździć jak ograniczenia
    stanowią to je będzie można poprawić. Jakby teraz postawili "normalne"
    to by jeden z drugim debil zaraz wyleciał z zakrętu na "uczciwej" 80, bo
    pan szos może na 80 jechać 140.

    Michoo

  • 9. Data: 2013-02-03 17:44:44
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    > Weź nie pierdol. Stać cię na v12 a nie masz 5% więcej na benzynę?

    No dobra ;) ale jak wczoraj przeczytałem kilka wpisów to uznałem że
    muszę tak napisać, bo inaczej nie wypada ;)

    > Zresztą, zakładasz wtrysk LPG w fazie ciekłej i nie dość, że masz
    > większą moc to i cenę jak za barszcz.

    V generacja ? kuzyn ma coś takiego w SAAB - to zwiększyć tym moc można ?
    ja odpuściłem, bo albo II gen albo nic, padło na nic - szkoda czasu
    a i tak działać nie będzie (nigdy mi żadne IV nie działało, kończyło
    się jazdą na BP, za to nigdy mi się żadna II gen. nie popsuła).

> [...]
    >
    > Poza tym jak się okaże, że jest potrzebna jakaś droga operacja (albo
    > chemia) to wrócisz skomląc do "darmowej" opieki.

    dokładnie o tym mówię :)

> [...]
    >
    > A że z kar (nawet nie samych mandatów) ma być ~3 promile budżetu to już
    > media oburzonym kretynom zapomniały powiedzieć.

    Dokładnie Tak

> [...]
    > stanowią to je będzie można poprawić. Jakby teraz postawili "normalne"
    > to by jeden z drugim debil zaraz wyleciał z zakrętu na "uczciwej" 80, bo

    Tu bym postulował zacząć myśleć, w zimie jakoś ludzie myślą,
    ale w lecie to dramat, nie można stawiać 70 przed każdym zakrętem,
    tylko niech ludzie patrzą gdzie jadą - zasada: nie widzisz, zwolnij.

    Oczywiście ostry nieprzewidywalny oznaczyć ze ostry, ale bez jaj - nie
    każdy i nie 40,50,70! potem jak znaku zabraknie to powypadają... za
    dużo tych znaków mamy.

  • 10. Data: 2013-02-03 20:29:22
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z drugim debil zaraz wyleciał z zakrętu na "uczciwej" 80, bo pan szos może

    A czy to wina ludzi, że olewają debilne ograniczenia? Znaki są bardziej
    restrykcyjne niż kilkadziesiąt lat nazad. A przecież mamy lepsze auta które
    trzymają się drogi. Można zrobić jak w Bułgarii czy Rumuni, Przed zakrętami
    był (jest?) znak INFORMUJĄCY (taki na niebieskim prostokącie) o zalecanej
    szybkości. A ty se jedź ile chcesz :) Jak wylecisz z drogi to twój problem.
    Jest wiele innych idiotyzmów w Kodeksie Drogowym które tylko powodują
    zagrożenia na drogach.
    Wojtek