  • 1. Data: 2009-09-06 06:32:17
    Temat: Na Pradzę się dziać będzie
    Od: kaczor1 <r...@k...net.pl>

    Dziś tj 06.09.2009 na Warszawskiej Pradze wykwit imprez kulturalnych
    pod hasłem "Wielokulturowa Praga" jak głosi nagłówek darmowej gazety,
    która wpadła mi w ręce.

    Ząbkowska 5 Kultura Arabska
    Ząbkowska 9 Bałkany
    Ząbkowska 11 Kuba
    Ząbkowska 13 Japonia
    Ząbkowska 4 Daleki Wschód
    Ząbkowska 8 Słowacja
    Ząbkowska 12 Sens Nonsensu
    Ząbkowska 14 Ukraina
    Brzeska 19/21 Warsztaty Szczudlarskie Chochoły
    Brzeska 23 Afryka
    Brzeska 6A Brazylia
    Brzeska 16 Indie
    Kultury Rosykjka, Cygańska, Żydowska w Koneserze (dawna wytwórnia
    wódki)

    Warto się wybrać tym bardziej że pogoda sprzyja.

    Pozdrawiam Roland Korczakowski

  • 2. Data: 2009-09-06 21:11:47
    Temat: Re: Na Pradzę się dziać będzie
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Warto się wybrać tym bardziej że pogoda sprzyja.

    Pozdrawiam Roland Korczakowski

    i dostac w morde od dresow i stracic sprzet.......

    --
    j...@p...pl / gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 3. Data: 2009-09-06 21:20:07
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Warto się wybrać tym bardziej że pogoda sprzyja.
    > Pozdrawiam Roland Korczakowski
    > i dostac w morde od dresow i stracic sprzet.......

    Widac ze dawno na Pradze nie byles i gadasz od rzeczy :-)
    Od dluzszego juz czasu okolice Zabkowskiej i Brzeskiej
    sa calkowicie bezpieczne. Lazilem tam o roznych porach
    dnia i nocy i zero problemow. To juz nie jest ten dawny,
    stary "trojkat bermudzki"
    A w czasie trwania takiej imprezy to juz naprawde
    bezpieczenstwo jest stu procentowe.

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 4. Data: 2009-09-06 21:30:20
    Od: "Jarek" <n...@t...numeru>

    "Jacek23" <j...@p...pl> wrote in message

    > Warto się wybrać tym bardziej że pogoda sprzyja.
    >
    > Pozdrawiam Roland Korczakowski
    >

    > i dostac w morde od dresow i stracic sprzet.......

    Akurat.
    Stężenie nikonów, canonów i innych na m2 było tam dziś większe niż przy
    niejednej atrakcji turystycznej i jakoś nikt nikomu nic nie wyrywał.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 5. Data: 2009-09-07 14:56:36
    Od: "Alfer_z_pracy" <a...@m...pl>

    Osiak napisał:
> [...]
    > dnia i nocy i zero problemow. To juz nie jest ten dawny,
    > stary "trojkat bermudzki"
    > A w czasie trwania takiej imprezy to juz naprawde

    Chciałbym aby tak było ale zgodzić się nie mogę. W 1-wszym podwórku tej
    imprezy, jak tylko się pojawiłem, była od razu akcja z młodymi dresami. Na
    szczęście nic im się nie udało zwędzić ale do małych rękoczynów doszło.
    Ponadto oprócz "normalnych" odwiedzających tę imprezę było także sporo
    autochtonów, z którymi wolałbym się nie spotykać w tamtej okolicy w innej
    porze niż wspomniana impreza. Ciężko mi to dokładnie wyjaśnić, ale
    poobserwowałem sobie "towarzystwo" i nikt mnie nie przekona, że tamte rejony
    to jest normalna, cywilizowana część Warszawy.

    Oczywiście to temat do dyskusji, niemniej ja ewidentnie zauważam różnice
    między piknikiem na Ząbkowskiej a równolegle Nowym Światem, tego samego
    dnia, 2 h później. I fakt, że na Pradze powstały enklawy "normalności"
    niestety nie zmienia tego, że w sąsiedniej kamienicy mieszka to samo
    towarzystwo co kiedyś, a ich zwyczaje bynajmniej nie poprawiają się wskutek
    obcowania z "nowymi". No, ale to jest tylko moje zdanie :)

    Pzdr
    A.

    P.S. Przy okazji kilka ujęć z wczoraj wisi obecnie na www.alfer.pl (i
    klikamy na uśmiechniętą tancerkę).

  • 6. Data: 2009-09-07 16:02:47
    Od: kaczor1 <r...@k...net.pl>

    On 7 Wrz, 16:56, "Alfer_z_pracy" napisał:

> [...]
    > towarzystwo co kiedyś, a ich zwyczaje bynajmniej nie poprawiają się wskutek
    > obcowania z "nowymi". No, ale to jest tylko moje zdanie :)

    Niestety ale muszę się zgodzić.
    Czytaj mój post z 6.09.09 16:17 na
    http://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/browse_
    thread/thread/e7389b55c35b7285/e24a0e9bd4fbebb6?hl=p
    l#e24a0e9bd4fbebb6
    Tym bardziej to dla mnie przykre bo w tej właśnie dzielnicy się
    wychowałem. :-(

    No dobra, ale skoro
    "Stężenie nikonów, canonów i innych na m2 było tam dziś większe niż
    przy
    niejednej atrakcji turystycznej"
    To gdzie zdjęcia ja się pytam.

    Pozdrawiam Roland