  • 1. Data: 2011-10-04 00:11:55
    Temat: Na Galileo robią testy
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Pierwszy polegał na przejechaniu trzema takimi samochodami odcinka o długości
    100 km na oczywiście niemiecka najlepsza in der Welt autostrada. Jeden nie
    może jechać więcej niż 100, drugi 130 a trzeci nie ma ograniczeń. Muszą jednak
    stosować się do przepisów. Trzeci miejscami jedzie pod 200. Przy setce czas
    przejazdu trwał 1godz.10min. 130-1godz. Bez ograniczenia nie było o połowę
    krócej niż przy setce. 50 minut. Prowizorycznie i po amatorsku sprawdzali
    poziom stresu. Nie stwierdzili żeby ktoś stresował się bardziej od innych
    testerów. Za to przy tankowaniu ten z setką spalił mniej więcej połowę tego co
    najszybszy. Robili test żeby sprawdzić czy projekt wprowadzenia w Dojczlandii
    ograniczenia prędkości ma sens. Wyszło że ma.

  • 2. Data: 2011-10-04 00:18:36
    Temat: Re: Na Galileo robią testy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Oct 2011 22:11:55 +0000 osobnik zwany kogutek
    wystukał:

    z jakiego punktu widzenia ma?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-10-04 00:26:58
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-10-04 00:11, kogutek pisze:
    > Nie stwierdzili żeby ktoś stresował się bardziej od innych
    > testerów.

    Niech ich wpuszczą do PL :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 4. Data: 2011-10-04 00:38:59
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > Niech ich wpuszczą do PL :)

    > --

    > venioo

    > GG:198909
    Gdyby test był na odcinku 500km,ten co jechał 100km pewno by usnął.
    pozdro.jack

  • 5. Data: 2011-10-04 00:41:51
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-10-04 00:38, jack pisze:

    > Gdyby test był na odcinku 500km,ten co jechał 100km pewno by usnął.
    > pozdro.jack

    i ten co jechał 200 km/h tez by usnął forever

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 6. Data: 2011-10-04 00:41:55
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    masti <g...@t...hell> napisał(a):

    > Dnia piÄ&#65533;knego Mon, 03 Oct 2011 22:11:55 +0000 osobnik zwany kogutek
    > wystukaĹ&#65533;:

    Welt
    poĹ&#65533;owÄ&#65533; tego co najszybszy.

    > z jakiego punktu widzenia ma?
    Nie wiem. Miało mieć to ma. Porządek musi być. A, i wyszło im że jak wolniej
    jechać to się krócej hamuje. No i że jest ciszej. A chyba najważniejsze było
    że ten co spalił dwa razy tyle co inny zrobił dwa razy tyle CO2.

  • 7. Data: 2011-10-04 00:55:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 3 Oct 2011 22:11:55 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):
> [...]
    > może jechać więcej niż 100, drugi 130 a trzeci nie ma ograniczeń. Muszą jednak

    100 w niemczech to ch* predkosc. Za szybko zeby miedzy tirami, za wolno
    przy ich wyprzedzaniu.

    > stosować się do przepisów. Trzeci miejscami jedzie pod 200. Przy setce czas
    > przejazdu trwał 1godz.10min. 130-1godz.

    A to jakas ch* autostrada w dodatku. Czemu srednia 100km/h.

    > Bez ograniczenia nie było o połowę krócej niż przy setce. 50 minut.

    Bo niestety taka prawda - wskazowka momentami opiera sie o 200, a srednia
    .. 120. Ograniczenia, korki, remonty, wyprzedzajace sie ciezarowki, deszcz.
    Oczywiscie nie zawsze i nie wszedzie - czasem udaje sie szybciej.

    A w kraju .. niedawno patrzylem w logi - srednia 123 przy maksymalnej 151
    (wiem, kapelusznicze auto).

    > Prowizorycznie i po amatorsku sprawdzali
    > poziom stresu. Nie stwierdzili żeby ktoś stresował się bardziej od innych
    > testerów.

    Bo to wcale nie jest stresujace. Przynajmniej poki sie lampka rezerwy nie
    pali :-)

    > Za to przy tankowaniu ten z setką spalił mniej więcej połowę tego co
    > najszybszy. Robili test żeby sprawdzić czy projekt wprowadzenia w Dojczlandii
    > ograniczenia prędkości ma sens. Wyszło że ma.

    Hi hi - uroki matematyki. Z Berlina do Monachium jest 600km.
    I mowisz ze nie ma roznicy czy to potrwa 7h czy 5h ?

    J.

  • 8. Data: 2011-10-04 00:55:52
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    kogutek wrote:

> [...]
    > połowę tego co najszybszy. Robili test żeby sprawdzić czy projekt
    > wprowadzenia w Dojczlandii ograniczenia prędkości ma sens. Wyszło że

    100km to troche malo jak na taki test. Jak sie jedzie 1000km to ta
    roznica miedzy 100 a 130 daje prawie 2,5h roznicy.

    Na krotkich odcinkach faktycznie nie ma sensu poganiac, stad na
    niemieckich autostradach stosunkowo duzo ludzi jezdzi przyklejona do
    tira. U nas tak tego nie widac, bo jak juz sie dojedzie do dobrej drogi
    to trzeba troche nadgonic, zeby srednia byla blizsza 100 niz 60km/h.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2011-10-04 00:58:37
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    venioo wrote:

    > Niech ich wpuszczą do PL :)

    Różnice w czasie przejazdu byłyby jeszcze mniejsze...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 10. Data: 2011-10-04 01:12:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Oct 2011 22:41:55 +0000 osobnik zwany kogutek
    wystukał:

> [...]
    > wolniej jechać to się krócej hamuje. No i że jest ciszej. A chyba
    > najważniejsze było że ten co spalił dwa razy tyle co inny zrobił dwa

    a no tak. Czyli test robiony pod tezę

    Ale oni coś ostatnio dają ciała.
    Porównywali koszty wynajmowania i kupna mieszkania na kredyt. Kiedy się
    zrównają. Zapomnieli w wynikach tylko o takiej drobnostce jk to, że
    wynajmujący wtedy płaci dalej a kupujący po spłaceniu nie płaci nic i
    jeszcze ma mieszkanie do opchnięcia :)