-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Rafał Grzelak <s...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Na Galileo robią testy
Date: Mon, 3 Oct 2011 22:55:52 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 26
Message-ID: <x...@n...gazeta.pl>
References: <j6dbva$pcf$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 228-bem-18.acn.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1317682552 1973 85.222.9.228 (3 Oct 2011 22:55:52 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Oct 2011 22:55:52 +0000 (UTC)
X-User: theraf
User-Agent: XanaNews/1.19.1.269
X-Ref: news.gazeta.pl ~XNS:000000AC
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2403898
[ ukryj nagłówki ]kogutek wrote:
> Pierwszy polegał na przejechaniu trzema takimi samochodami odcinka o
> długości 100 km na oczywiście niemiecka najlepsza in der Welt
> autostrada. Jeden nie może jechać więcej niż 100, drugi 130 a trzeci
> nie ma ograniczeń. Muszą jednak stosować się do przepisów. Trzeci
> miejscami jedzie pod 200. Przy setce czas przejazdu trwał
> 1godz.10min. 130-1godz. Bez ograniczenia nie było o połowę krócej niż
> przy setce. 50 minut. Prowizorycznie i po amatorsku sprawdzali poziom
> stresu. Nie stwierdzili żeby ktoś stresował się bardziej od innych
> testerów. Za to przy tankowaniu ten z setką spalił mniej więcej
> połowę tego co najszybszy. Robili test żeby sprawdzić czy projekt
> wprowadzenia w Dojczlandii ograniczenia prędkości ma sens. Wyszło że
> ma.
100km to troche malo jak na taki test. Jak sie jedzie 1000km to ta
roznica miedzy 100 a 130 daje prawie 2,5h roznicy.
Na krotkich odcinkach faktycznie nie ma sensu poganiac, stad na
niemieckich autostradach stosunkowo duzo ludzi jezdzi przyklejona do
tira. U nas tak tego nie widac, bo jak juz sie dojedzie do dobrej drogi
to trzeba troche nadgonic, zeby srednia byla blizsza 100 niz 60km/h.
--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl
Następne wpisy z tego wątku
- 04.10.11 00:58 Massai
- 04.10.11 01:12 masti
- 04.10.11 01:24
- 04.10.11 01:29 kogutek
- 04.10.11 02:33 venioo
- 04.10.11 07:55 szufla
- 04.10.11 08:23 Myjk
- 04.10.11 08:26 Myjk
- 04.10.11 08:44 Czarek Daniluk
- 04.10.11 11:32 Rafał Grzelak
- 04.10.11 12:05 Myjk
- 04.10.11 12:14 RoMan Mandziejewicz
- 04.10.11 12:56 kogutek
- 04.10.11 13:08 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 04.10.11 13:26 Marcin 'Yans' Bazarnik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-21 Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=