    From: "Easy" <e...@m...nospam.org>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [NTG]Wskaznik pozniomu paliwa
    Date: Thu, 14 May 2009 23:56:54 +0200

    Użytkownik "Sta$" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:guhup3$jhp$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Czesc
    > Pytanie troche NTG, ale kolega ma problem. Pewnego dnia skonczylo mu sie
    > paliwo, nie byloby w tym niczego dziwnego, gdyby nie to ze lecial
    > motolotnia... na szczescie wyladowal. Ale naszla potrzeba znalezienia
    > urzadzenia ktore wskazuje poziom paliwa w zbiorniku. Czy moza nabyc takie
    > gadzety? Zawsze wydawalo mi sie ze wskazniki sa montowane fabrycznie,
    > nierozbieralne i nie ma akcesoriow tego typu.... Czy cos sie w tym temacie
    > zmienilo?

    w sumie to sie podłacze pod watek. Nie to zeby sie nie dalo zyc bez
    wskaznika...ale jakos nie chce mi sie myslec czy wyskalowałam licznik po
    zatankowaniu czy nie... słowem tez by mi sie przydało jakies madre i proste
    rozwiazanie, które nie wiazałoby sie z pruciem zbiornika (jak to zrobic
    drastycznymi metodami, to wiem ;))

    --
    Easy
    Zielona Dziura