  • 201. Data: 2020-04-02 08:33:05
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Nijak ale te 25k to jest łącznie z wszystkimi możliwymi powikłaniami.

    Berlin - Die außergewöhnlich starke Grippewelle 2017/18 hat nach Schätzungen rund
    25.100 Menschen in Deutschland das Leben gekostet.

    Mniej niż 2 k to potwierdzone ofiary influenza.

    Zaczyna się ferment, młodzi nie chcą siedzieć w domach, przemysł się opiera, VW woli
    żeby fabryki stały puste zamiast produkować maski. Kształtuje się nurt aby izolować
    grupy ryzyka (starych i chorych) i po Wielkanocy znieść sankcje.

  • 202. Data: 2020-04-02 08:42:25
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://mobil.mopo.de/hamburg/opferzahlen-warum-das-
    robert-koch-institut-so-viele-hamburger-corona-tote-
    zaehlt-36499794?originalReferrer=https://www.google.
    com/

    To samo jest u nas. sposób liczenia robi różnicę. RKI liczy wszystkich zmarłych u
    których wykryto wirusa (zawał, zapalenie płuc) a Hamburg tylko tych u których virus
    był bezpośrednią przyczyną śmierci.

  • 203. Data: 2020-04-02 08:54:54
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://portaltechnologiczny.pl/2020/03/13/imponujac
    y-pokaz-mozliwosci-chinskiego-przemyslu-w-miesiac-pr
    oducent-samochodow-elektrycznych-zostal-najwiekszym-
    na-swiecie-producentem-masek/

    Tak. A w Europie tradycyjne niedasie. Kiedyś skończymy na chińskiej smyczy. Krótkiej
    smyczy.

  • 204. Data: 2020-04-02 09:11:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ddddddddddddd,

    Thursday, April 2, 2020, 8:08:00 AM, you wrote:

    [...]

    > wczoraj gdzieś usłyszałem, że w samych Niemczech rok albo dwa lata temu
    > na jakąś odmianę grypy zmarło 25.000 osób - jeśli to prawda, to jak to
    > się ma do bieżącej paniki?

    Ma się tak, że gdy się oleje sprawę i spóźni z ostrą reakcją o dwa
    tygodnie, to masz 12% śmiertelności - jak we Włoszech obecnie.
    Śmiertelność przy grypie <0.1%

    Niemcy nie zlekceważyli koronawirusa i mają śmiertelność na poziomie
    1.2% - 10x niższym niż Włosi. Panują nad chorobą dzięki temu, że
    ,,panikowali".

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 205. Data: 2020-04-02 09:28:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Apr 2020 23:54:54 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):

> [...]
    na-swiecie-producentem-masek/

    > Tak. A w Europie tradycyjne niedasie. Kiedyś skończymy na chińskiej smyczy.

    No wiesz - skad producent samochodow mialby miec setki maszyn do
    szycia ?

    Ale moze wystarcza dwie, albo jedna specjalna, zaprojektowana na
    miejscu ... pogratulowac ...

    J.

  • 206. Data: 2020-04-02 09:56:23
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-02 o 09:28 +0200, J.F. napisał:
    > No wiesz - skad producent samochodow mialby miec setki maszyn do
    > szycia ?

    Producent samochodów bezpośrednio może nie, ale jego dostawcy już tak.
    We Francji ponoć Valeo ma przestawić się z szycia pokrowców siedzeń
    samochodowych na robienie maseczek.

    Mateusz

  • 207. Data: 2020-04-02 11:44:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Apr 2020 19:33:50 -0700 (PDT), w
    <6...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Hotelarz co ma kilka restauracji i hoteli to najczęściej uwlaszczona na wspólnym
    komunistyczna nomenklatura albo ich pomioty.

    Ty jesteś bolszewikiem w genach czy dopiero zaczynasz?

  • 208. Data: 2020-04-02 11:44:44
    Temat: Re: NTG Wirus
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Apr 2020 22:37:48 -0700 (PDT), w
    <a...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > A zwłoki zutylizował czy gdzieś musieli lodowisko na tymczasową kostnicę przerobić?

    Link był. Było czytać.

  • 209. Data: 2020-04-02 11:46:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Apr 2020 22:30:14 -0700 (PDT), w
    <0...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Ale fakt faktem: w głowie się nie mieści, że ludziska tak swoje biznesy pod korek
    zakredytowane mają ze 3 tyg ograniczeń i bankructwo.

    Ale tak to jest jak się otwiera biznes na zatłoczonym rynku.
    Ryzykujesz, bo darmo rynku nikt nie da.

  • 210. Data: 2020-04-02 11:49:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Apr 2020 15:03:16 -0700 (PDT), w
    <9...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Rozwiniesz myśl- bo wg mnie:
    > Przedsiębiorca ma kłopoty i musi redukować zatrudnienienie to:
    > -zwolniony etatowiec dostaje odprawę, zaległy urlop itp plus zasiłek z UP

    Ale odprawę jednorazowo, a nie woła o jedzenie przez kilka miesięcy.

    > -zwolniony pseudoetatowiec nie dostaje nic z ww

    Zwoliony albo zawieszony (czyli nie pracuje, nie zarabia -- zacznie pracować,
    zacznie zarabiać).
    Pseudoetatowca można zawiesić, pracownika nie.

    > Z kim więc przedsiębiorcy taniej się rozstać:
    > - zwolnić etatowca a wtedy: odprawa, zaległy urlop, związki zawodowe itp czy:
    > - nie przedłużyć na kolejny miesiąc "pseudoetatu(JDG)" czy innej smieciówki?

    Prowadziłeś kiedyś DG z pracownikami?
    Jakie związki w firmie 10-os? :D