  • Data: 2011-01-22 06:17:02
    Temat: [NTG][OT]Re: czyżby koniec NMT ?
    Od: "brum" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > A powiedz mi, czym się objawia praca BTS-u NMT?

    radiowo ? burczeniem

    > I jakiego skanera używasz? Pytam, bo chciałbym sobie kupić Yaesu VR-500 i
    > chciałem wiedzieć, jakie są o nim opinie.

    Twoje pytanie jest typu: jakie masz auto, bo ja chce kupic takie czy takie
    vr-500 to normalny kompaktowy skaner, jakosciowo dobry, nieporownywalnie
    lepszy niz chinskie i koreanskie badziewie
    polski importer i serwis zbiera opinie pozytywne, nie pamietam zlej
    wypowiedzi o nich
    radio parametrycznie jest posrodku, natomiast ma normalne ograniczenia
    urzadzenia recznego, tym bardziej malego (nie ma gdzie zmiescic porzadnych
    obwodow wejsciowych, wiec czasem slychac cos tam, gdzie naprawde nie nadaje)

    jesli kupujesz, aby sluchac nmt, to lepiej sie pospiesz :)