  • Data: 2011-01-25 21:09:11
    Temat: Re: czyżby koniec NMT ?
    Od: "pyton" <p...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał w wiadomości
    news:ihmter$smb$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:ihda7f$rat$1@inews.gazeta.pl...
    .googlegroups.com...

    > a ja wciąż mogę wybrać działający numer w 69060xxxx nie wiem czy to
    > NMT czy nie, ale faktem jest że działa taki

    To jest hicior:
    690601044
    skoro Centertel oficjalnie nie istnieje, to mogę podawać numer, bo
    przecież nie da się zadzwonić do nieistniejącej sieci, a tymczasem...
    prawie 20 sekund marszrutowania by w końcu zapodać;
    "wzywany abonent ma wyłączony aparat, lub jest poza obszarem zasiegu
    naszych stacji/
    the customer you have called has switched his phone off or travel to
    other service area"

    Co to ma być??