  • Data: 2011-01-26 09:14:29
    Temat: Re: czyżby koniec NMT ?
    Od: "vari" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a ja wciąż mogę wybrać działający numer w 69060xxxx nie wiem czy to NMT
    > czy nie, ale faktem jest że działa taki

    Ja też znalazłem: 690 50 11 xx (odbiera człowiek).
    Oczywiście radiodostęp.

    Co ciekawe: wyłączono BTSy NMT:
    - Świnoujście
    - Lubiewo (GPZ Miedzyzdroje)
    - Grzywacz
    Nadal nadają:
    - Kamień Pomorski
    - Golczewo

    Czyżby Niemcy nie chcieli tego u siebie czy gdzie indziej (gdzie są jeszcze
    radiodostępowicze) się sypło i skądś trzeba było zabrać ?
    W Międzyzdrojach, jako miasteczku osłoniętym od reszty cudolandu - WOGÓLE
    nie ma sygnałów NMT na paśmie.
    vari