  • Data: 2011-01-22 11:25:21
    Temat: Re: [NTG][OT]Re: czy?by koniec NMT ?
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-22 07:17, brum pisze:

    > radiowo ? burczeniem

    > Twoje pytanie jest typu: jakie masz auto, bo ja chce kupic takie czy takie

    Ja wiedziałem, że Vari testował kiedyś vr-500, bo pisał o nim na jakimś
    foru, dlatego moje pytanie mogło zabrzmieć dziwnie.

    > jesli kupujesz, aby sluchac nmt, to lepiej sie pospiesz :)

    Akurat inne pasma mnie interesują. Inna sprawa, że w miarę cyfryzacji
    wszelkiej łączności radiowej, zwykłe skanery analogowe powoli tracą
    rację bytu.

    służby państwowe przechodzą na tetrę
    pkp kiedyś przejdzie na gsm-r
    telewizja na dvb-t

    niedługo będzie słychać tylko amatorów, samoloty i statki