  • 11. Data: 2012-11-01 02:29:11
    Temat: Re: NOKIA E52 - cz da się udostępnić połączeni e 3G poprzez WiFi?
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Pszemol (P...@P...com)
    in news:k6sak7$4ih$1@dont-email.me

    > Przetestowalem ten program na swojej Nokii XpressMusic i dziala bardzo
    > dobrze, ale praca w tym trybie zjada baterię telefonu w ciągo około
    > 35-40 minut. Jak ustatnio używałem tej metody do spacerowania z mapą
    > na iPhone po Wiedniu to nosiłem ze sobą trzy zapasowe baterie do
    > Nokii...

    Problem mógł nie być w tetheringu, tylko w samym internecie 3G -- zgodnie
    z tym artykułem:
    http://tinyurl.com/dzp6vn (akurat też o Austrii)

    Ja potwierdzam takie działanie, też tak miałem kiedyś na Nokii E51.
    Bateria starczała na kilka godzin. Też to badałem przez Nokia Energy
    Profiler (znakomity program). Dzięki temu się upewniłem że telefon nie
    jest zepsuty. :)

    BTW, Czy w iPhonie jest czujnik, który może pokazywać aktualny pobór
    prądu w amperach? Są programy które to wykorzystują?

    Bo w Androidach, to gdzieś podobno bywa; ja sprawdziłem, że nie ma w
    tanim LG ani w Galaxy S. Komu pokazuje ampery np. program CurrentWidget?

    Natomiast w Nokiach z Symbianem to było we wszystkich, i pewnie dalej
    jest. Dlatego można było dokładnie sprawdzić co pożera baterię za pomocą
    Energy Profiler.

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.

  • 12. Data: 2012-11-01 18:10:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Pszemol (P...@P...com)
    > in news:k6sak7$4ih$1@dont-email.me

    > Problem mógł nie być w tetheringu, tylko w samym internecie 3G

    Można różne rzeczy gdybać - gdybym ja miał zgadywać to mógłbym
    domyślać się, że być może iPhone używając wifi zachowuje się inaczej
    niz przy połączeniu z 3G - iPhone widząc wifi mógł np. aktualizować
    serwery Apple wysyłając w tle dane na temat mojej aktywności czy
    też lokacji wież BTS lub nazw stacji wifi - kto wie co robi...
    Wtedy jeszcze chmury nie używałem - dziś poszłaby też aktualizacja
    zdjęć przez chmuty - programiści zakładają że wifi nie jest rozliczane
    z gigabajtów więc takie większe rutynowe transfery mogą czekać
    w ukryciu aż telefon przełaczy się z 3G do wifi, a że akurat w moim
    przypadku to wifi to było 3G z Nokii to tego iPhone nie wie... :-)

> [...]
    > Bateria starczała na kilka godzin. Też to badałem przez Nokia Energy
    > Profiler (znakomity program). Dzięki temu się upewniłem że telefon nie

    Czy E51 ma taką samą baterię BL-4CT co XpressMusic 5630d-2?

    > BTW, Czy w iPhonie jest czujnik, który może pokazywać aktualny
    > pobór prądu w amperach? Są programy które to wykorzystują?

    Nie mam pojęcia niestety - nie używam takich aplikacji.

  • 13. Data: 2012-11-01 23:52:25
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Pszemol (P...@P...com)
    in news:k6uadq$ah1$1@dont-email.me

    > Czy E51 ma taką samą baterię BL-4CT co XpressMusic 5630d-2?

    Nie, inaczej się nazywała.

    MSz

  • 14. Data: 2012-11-02 06:50:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Quoted:
    > Pszemol (P...@P...com)
    > in news:k6uadq$ah1$1@dont-email.me

    > Nie, inaczej się nazywała.

    Z tego co czytam Nokia E51 ma baterie o wiekszej pojemnosci 1050mAh a moja
    XpressMusic ma 890mAh. Różnica 18%.