  • 1. Data: 2011-02-28 15:27:27
    Temat: Orange- ogladanie TV nie działa
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Witam
    Wczoraj jeszcze obowiązaywął darmowy test TV na komórce w orange.
    ....Nie potrafie sie jednak połaczyć z tą usługą... i szukam pomocy dlaczego.
    POłaczenia WAP/GPRS mam skonfigurowane prawidłowo, wg strony orange. mozna
    przegladać strony na telefonie- wiec napewno dobrze.
    Wchodze na strone m.orange.pl/tv tam do wyboru są juz telewizje na żywo i
    seriale itd.. po kliknieciu otwiera sie automatycznie program real player i
    probuje nawiazać łącznosc po czym wytwala błąd "błąd połaczenia" ...
    Sam program też konfigurowałem na rozne sposoby, ale nic nie pomaga..
    Telefon to nokia E71, Moze macie jakieś sugestie, ew ustawienia itp ?

  • 2. Data: 2011-02-28 22:12:12
    Temat: Re: Orange- ogladanie TV nie działa
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    BETON pisze:
> [...]
    > Sam program też konfigurowałem na rozne sposoby, ale nic nie pomaga..
    > Telefon to nokia E71, Moze macie jakieś sugestie, ew ustawienia itp ?

    też tak miałem na WM. nie poogladałem, ale nie będe płakał
    ToMasz