  • 1. Data: 2011-03-01 13:04:40
    Temat: NOKIA E52 - cz da się udostępnić połączenie 3G poprzez WiFi?
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    Witam,

    czy w E52 jest możliwość tetheringu połączenia 3G/UMTS dla innych
    urządzeń działąjących po WiFI?

    pozdrawiam,
    Glexu

  • 2. Data: 2011-03-01 14:38:44
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    > czy w E52 jest możliwość tetheringu połączenia 3G/UMTS dla innych
    > urządzeń działąjących po WiFI?

    tak, ktos kiedys podawał nazwę programu
    nawet to działało bardzo fajnie :)
    z telefonu, w ktorym miałem internet stały bez limitów
    na wakację udostępniałem z niego WIFi czyli Acces Pointa robiłem

    i na laptopie juz mogłem korzystać z internetu

    niestety nie pamiętam nazwy programu

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-03-01 14:52:35
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Amir" <S...@g...pl> napisał

    > niestety nie pamiętam nazwy programu

    Joiku Spot?

  • 4. Data: 2011-03-02 09:36:21
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:ikiqt4$3ee$...@i...gazeta.pl,
    Glexu" <"glex[wytnij]u[to] <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl> nastukał:
    > Witam,
    >
    > czy w E52 jest możliwość tetheringu połączenia 3G/UMTS dla innych
    > urządzeń działąjących po WiFI?

    podłaczę się z podobnym pytaniem:

    jaki kupić modem obsługujący GSM/3G/CDMA z wifi ? chodzi mi o samodzielne
    urządzenie, dodatkowym atutem byłaby mozliwośc pracy bateryjnej.

    --
    VSS

  • 5. Data: 2011-03-03 19:44:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "VSS" <v...@o...pl> wrote in message news:ikl32m$9dq$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > jaki kupić modem obsługujący GSM/3G/CDMA z wifi ? chodzi mi o samodzielne
    > urządzenie, dodatkowym atutem byłaby mozliwośc pracy bateryjnej.

    Hauwei E5 mi podpowiadali.

  • 6. Data: 2011-03-04 06:21:35
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:i...@p...onet.pl,
    Pszemol <P...@P...com> nastukał:

    > Hauwei E5 mi podpowiadali.

    prawie dobrze, nie ma cdma :(

    --
    VSS

  • 7. Data: 2011-03-04 14:36:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "VSS" <v...@o...pl> wrote in message news:ikq0de$3ib$1@news.onet.pl...
    > W wiadomości:i...@p...onet.pl,
    > Pszemol <P...@P...com> nastukał:

    > prawie dobrze, nie ma cdma :(

    No to może ten: Bandluxe PR30
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2
    50743470687
    Z opisu wygląda, że powinien działać na całym świecie, w USA i Europie.

    Ale dla mnie za drogi. Za 200 dolarów to ja chyba obskoczę wszystkie
    moje wycieczki zagraniczne włączające tethering w swoim iPhone
    i międzynarodowe megabajty...

  • 8. Data: 2012-10-31 22:07:07
    Od: o...@m...pl

    W dniu wtorek, 1 marca 2011 14:04:40 UTC+1 użytkownik Glexu napisał:
    > Witam,
    >
    > czy w E52 jest możliwość tetheringu połączenia 3G/UMTS dla innych
    > urządzeń działąjących po WiFI?
    >
    > pozdrawiam,
    > Glexu

    ten program to np. JoikuSpot Premium i telefon zaczyna pracować jako punkt dostępu
    wifi

  • 9. Data: 2012-10-31 22:45:38
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 31.10.2012 o 22:07 <o...@m...pl> pisze:

    > ten program to np. JoikuSpot Premium i telefon zaczyna pracować jako
    > punkt dostępu wifi

    Jak pamiętam (2 lata temu) to nie tylko v premium).

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 10. Data: 2012-11-01 00:01:27
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    > Jak pamitam (2 lata temu) to nie tylko v premium).

    Przetestowalem ten program na swojej Nokii XpressMusic i dziala bardzo
    dobrze, ale praca w tym trybie zjada baterię telefonu w ciągo około 35-40
    minut. Jak ustatnio używałem tej metody do spacerowania z mapą na iPhone po
    Wiedniu to nosiłem ze sobą trzy zapasowe baterie do Nokii...