  • 1. Data: 2011-05-26 08:09:05
    Temat: NIC: Lodzik! :-)
    Od: Czarek <4...@g...de>

    "Jeśli nie chcesz mojej zguby, na lodzika wieź mnie, luby!" oraz inne
    teksty. Oczywiście, ze zdjęciami :-)
    http://dybowski.pl/nic
    Komentarze mile widziane.

    Czarek

  • 2. Data: 2011-05-26 15:04:46
    Temat: Re: Lodzik! :-)
    Od: "Kokon" <k...@o...pl>

    Czarek wrote:
    > "Jeśli nie chcesz mojej zguby, na lodzika wieź mnie, luby!" oraz inne
    > teksty. Oczywiście, ze zdjęciami :-)
    > http://dybowski.pl/nic
    > Komentarze mile widziane.
    >
    > Czarek

    Mój wujek jeździł z Krzętowa do Przedborza z termosem właśnie po te lody.
    Parę lat temu jak byłem tam z kumpelą rewelacji jednak nie było;
    stwierdziłem, że przereklamowane i jadą na opinii ;-) Ogólnie fajny ten
    Przedbórz i jego kilka uliczek. Okolice - Przedborski Park Krajobrazowy -
    też ładne i godne polecenia. Kościół widzieliście?:-)

    Furmanka galanta;-)

    Pzdr,
    Błażej

  • 3. Data: 2011-05-26 16:52:53
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    "Jeśli nie chcesz mojej zguby, na lodzika wieź mnie, luby!" oraz inne
    teksty. Oczywiście, ze zdjęciami :-)
    http://dybowski.pl/nic
    Komentarze mile widziane.

    Czarek

    O rane jechac po Thesis to trzeba byc fanatykiem ;)

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2011-05-26 20:54:20
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2011-05-26 17:04, Kokon pisze:
    > Furmanka galanta;-)

    Niestety, włoska :(
    A Włosi robią tylko dwie dobre rzeczy - lasagne i statywy :)))

    http://www.joemonster.org/art/1970/6_praw_posiadacza
    _wloskiego_sportowego_samochodu
    --
    Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie
    wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego

  • 5. Data: 2011-05-27 07:45:21
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 26 Maj, 17:04, "Kokon" <k...@o...pl> wrote:

    > Mój wujek jeździł z Krzętowa do Przedborza z termosem właśnie po te lody.

    Nożeszkurde i nic nie mówiłeś, sam musiałem je odkrywać???

    > Parę lat temu jak byłem tam z kumpelą rewelacji jednak nie było;

    Chyba musisz wybrać się ponownie :-) Jak znów będę jechał, to dam Ci
    znać, nie masz daleko ;)

    > też ładne i godne polecenia. Kościół widzieliście?:-)

    Oczywiście! I faceta, siedzącego z wędką na dachu chałupy naprzeciwkó
    kościoła również ;) Chcemy kiedyś pokręcić się trochę po tej okolicy,
    więc może porobisz za przewodnika? :-)

    Czarek

  • 6. Data: 2011-05-27 07:48:19
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 26 Maj, 22:54, Andrzej Zbierzchowski <a...@v...pl> wrote:

    > Niestety, włoska :(

    No niestety, włoskie samochody nie nadają się do niczego. Są brzydkie,
    powolne, ciągle się psują, części do nich drogie; słowem hovno nie
    vozidlo.

    Czarek

  • 7. Data: 2011-05-27 21:11:05
    Od: "Kokon" <k...@o...pl>

    Czarek wrote:

    > Nożeszkurde i nic nie mówiłeś, sam musiałem je odkrywać???

    Zapomniałżem o tym epizodzie, choć sam mam działkę w Krzętowie i czasem
    bywam;-)

    > Chyba musisz wybrać się ponownie :-) Jak znów będę jechał, to dam Ci
    > znać, nie masz daleko ;)

    Może trefna seria się trafiła, abo co;-). Jasne, w sumie rzut beretem. Co
    jeszcze... W tej restauracji, Parkowej bodajże, mają wypasione hamburgery -
    bylimy kiedyś na spontanie:-) Innym razem robiliśmy sobie zdjęcia przy
    stoisku mięsnym w lokalnym markiecie:-)

    > Oczywiście! I faceta, siedzącego z wędką na dachu chałupy naprzeciwkó
    > kościoła również ;) Chcemy kiedyś pokręcić się trochę po tej okolicy,
    > więc może porobisz za przewodnika? :-)
    >
    > Czarek

    Kościół galanty i klasycznie na wzgórzu położon:-). Do przewodnika dużo mi
    brakuje, ale chętnie pogubię się trochę:-) Pamiętam, że jak ze dwa czy trzy
    razy byłem, to zaglądaliśmy przez płot do skansenu, bo akurat chyba
    niedziela była i zamknięte, ale pewnie warto byłoby wstąpić:-)

    Pzdr,
    Błażej

  • 8. Data: 2011-05-27 21:11:49
    Od: "Kokon" <k...@o...pl>

    Czarek wrote:

    > No niestety, włoskie samochody nie nadają się do niczego. Są brzydkie,
    > powolne, ciągle się psują, części do nich drogie; słowem hovno nie
    > vozidlo.
    >
    > Czarek

    Kumpela mówiła, że włoszczyzna to dobra, ale w zupie;-)

    Pzdr,
    Błażej