    From: maciek kanski <k...@N...ant.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: NEO+ raz jeszcze
    Date: Tue, 17 Dec 2002 14:11:06 +0000 (UTC)

    Na pewno nie będe oryginalny pisząc po raz setny o tej usłudze, ale
    opiszę swoje wrażenia z instalacji:

    instaluję system (mniejsza o OS) - loguję się na
    r...@n...pl z hasłem rejestracja i graficzną przeglądarką
    wchodzę na stronę www.rejestracja.neostrada.pl - to mnie przekonuje, że
    technicznie poprawnie skonfigurowałem łącze (już otworzyłem piwo z radości)
    Zaczynam rejestrację: podaję ID oraz PIN. Podałem poprawnie bo
    przeszedłem do kroku 2. I wtedy przeglądarka wyświetla mi: "Błąd
    krytyczny. Proszę spróbować ponownie". Więc robię jak mi każą i..... tym
    razem nie mam szczęścia - numer ID który podaję *jest nieprawidłowy*
    (oczywiście podawałem ten sam który jeszcze działał chwilę temu). Ale
    nie ze mną te numery: wchodzę na www.panel.neostrada.pl i (tym razem
    numer ID jednak okazuje się poprawny) mam swój upgragniony login.
    Ustawiam sobie hasło i szczęśliwy że udało mi się przechytrzyć TPSĘ
    próbuję się połączyć na mój login i hasło i... gdybym się połączył to
    bym tu nie pisał.
    Jako 100% dowód że TPSA ma problemy z *ich własnym* systemem
    autoryzacyjnym podam to, że poświęciłem jednego windowsa i
    zainstalowałem tam te Wanadoo (brrrr) - rezultat ten sam.

    Mój komentarz: po jakiego ch.... robić tę p..... autoryzację jeżeli nie
    umieją sobie z nią poradzić? Czy ktoś może mi się podpiąc pod moje łącze?
    Rozumiem, gdybym stracił parę godzin na walce ze sprzętem lub z
    konfiguracją usługi pod moim OSem. Nie! Tracę czas i nadal nie mam
    usługi przez p...... formalność TPSy z którą sobie nie radzą.
    Przynajmniej dopóki nie poprawią swojego bałaganu mogliby wyłączyć tę
    autoryzację. Aha, jajogłowi spod 0800102102 nie mogą zmieniać
    haseł/loginów. Tym się zajmują tylko technicy którzy wiadomo jak są
    dostępni.

    Biada nam, jeżeli plany TPSA podłączenia całej Polski do NEO+ wypalą...
    strach pomyśleć..
    Życzyłbym sobie aby w Polsce każdy klient indywidualny miał do wyboru
    min. 3 operatorów i zawsze mógł powiedzieć jednemu: "Stary, albo to
    robisz albo nie widzisz więcej żadnej złotówki ode mnie". Choć
    doświadczenia z operatorami GSM wykazują, że jak jest się jednym z
    miliona klientów to sobie można stawiać żądania... chyba pełna wolność
    nastąpi wtedy, gdy polskę okablują mali lokalni providerzy którzy
    szanują *każdego* klienta. Wolę być jednym z 1000 niż jednym z 3000000