  • Data: 2002-12-17 15:30:30
    Temat: Re: NEO+ raz jeszcze
    Od: maciek kanski <k...@N...ant.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > numer ID i PIN moze byc TYLKO RAZ wykorzystany w procesie rejestracji
    > dlatego gdy ktos probuje wykorzystac go drugi raz wystepuje komunikat ze
    > kod ID jest nieprawidlowy
    tego nie wiedziałem; dzięki

    > jezeli wystapi taka sytuacja nalezy wejsc na panel i tam zmienic haslo i
    > spisac sobie login
    To wie nawet panienka z 80010102 że to *powinno* wystarczyć. Mnie
    interesuje jednak praktyka a nie teoria bo TPSie płaci się realnymi
    pieniędzmi a nie teoretycznymi. Jeżeli powiem że pieniądze *powinny* być
    na ich koncie to ciekawe czy to im wystarczy;-)

    Nie mogę po prostu zmienić providera na innego bo TPSA swój monopol nie
    zawdzięcza własnym nakładom inwestycyjnym poniesionym po 1990roku tylko
    bazuje na okablowaniu całej Polski na które to okablowanie przez 45lat
    pobierano ludziom pieniądze z "pensji" (bez pytania oczywiście, bo
    wszystko było wspólne). A teraz okazuje się, że to okablowanie jest
    prywatne i "jak nie chcę to mogę nie korzystać".
    Eh, szkoda słów...