  • 1. Data: 2010-04-20 09:13:07
    Temat: NEC PA271W
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    Dziś na moim biurku zagościł PA271W (przedprodukcyjny). Niestety, nic
    ciekawego - ta sama diabelska perfekcja co w PA241W (o którym
    wspominałem tutaj: http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/br
    owse_thread/threa...),
    tylko w nieco większym wydaniu :D

    Monitorek ten powinien natomiast cholernie zainteresować wielbicieli
    możliwie małej plamki - pierwotnie wydawało mi się, że 27" to to samo
    co 30" tylko bardziej płaskie, ale byłem w błędzie. 30-tka przy
    rozdzielczości 2560 ma 64cm na szerokość co daje plamkę 0,25mm -
    natomiast 27" na szerokość ma ok. 59,5cm - czyli legitymuje
    się rekordowo małą plamką - ok. 0,23mm!!!

    Co jednak istotniejsze - dziś na stronach NEC Display Solutions
    America pojawiła się finalna wersja Multiprofilera i Spectraview II
    rewizja 1.1.04 - z wsparciem kalibracji sprzętowej w serii PA:
    http://members.chello.pl/m.kaluza/NEC-PA.jpg

  • 2. Data: 2010-04-20 09:16:52
    Temat: Re: NEC PA271W
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    ...i jeszcze mały pokaz potencjału doskonałego zakresu regulacji lamp
    - kalibracja do 80cd/m^2 nie robi na tym wyświetlaczu najmniejszego
    wrażenia:
    http://members.chello.pl/m.kaluza/NEC-PA2.jpg

  • 3. Data: 2010-04-20 20:18:18
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Czornyj" <m...@c...pl> napisał w wiadomości grup
    1g2000vbd.googlegroups.com...
    > Dziś na moim biurku zagościł PA271W (przedprodukcyjny). Niestety, nic
    > ciekawego - ta sama diabelska perfekcja co w PA241W (o którym
> [...]

    Co prawda nie zamierzam zmieniać w najbliższym czasie,
    ale ile toto toto ma kosztować? To nowe :)

    JD

  • 4. Data: 2010-04-20 22:03:45
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Co prawda nie zamierzam zmienia w najbli szym czasie,
    > ale ile toto toto ma kosztowa ?  To nowe :)

    Sugerowana przez NEC-a detaliczna cena netto - 5500PLN