  • 1. Data: 2010-07-21 18:39:05
    Temat: NEC 2170NX
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Czy to jest normalne dla tego typu, że po wyświetleniu jasnego obrazu
    czasami na białym tle zostaje ,,duszek'' pokazujący stary obraz?
    Wystarczy na chwilę wrzucić coś czarnego aby duszek zniknął, zmazywany
    jest też np. kursorem myszy? Czy to po prostu znaczy że matryca jest
    kaput?
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 2. Data: 2010-07-22 22:46:38
    Temat: Re: NEC 2170NX
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Grzegorz Krukowski pisze:
> [...]
    > Wystarczy na chwilę wrzucić coś czarnego aby duszek zniknął, zmazywany
    > jest też np. kursorem myszy? Czy to po prostu znaczy że matryca jest

    Matryca właśnie przemawia do zaświatów i będzie przemawiać coraz
    bardziej intensywnie.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!