    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: NAS jako serwer (częściplików)
    Date: Tue, 20 Oct 2009 11:28:56 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    Mam w małej firmie "serwer" na winodws XP pro, ale i licencji brakuje (mam
    kilkanaście ludków w sieci) i zarządza sie tym niewygodnie. Serwer usostępnia
    pliki do kilku aplikacji w FOX-PRo i ma bazę na SQL EXpress, na której pracuje
    kila osób. Ilość osób, które współdzielą pliki aplikacji jest poniżej 10,
    pozostali potrzebują dostępu do współnych (współny dla wszystkich dysk) i
    własnych (dyski userów) danych typu xls, doc itp.

    Chcę kupić windows serewer 2008 bo zarzadza się tym dobrze, ale jak bym nie
    dostał pieniędzy, to zastanwaiam się na ile NAS sprawdzi się jako serwer
    plików w zastosowaniu jak powyżej (pliki office na dyskach sieciowych, pliki
    aplikacji księgowych na serwerze z XP) ? Jaki NAS może mi ktoś polecić ?