  • 21. Data: 2009-08-28 10:03:58
    Temat: Re: [N97] wada fabryczna
    Od: monowalker <m...@n...mam.mai.la>

    Zbylut pisze:
    > Co ciekawe wyraźnie widać różnicę w wykonaniu pomiędzy sklepową e71 a e71
    > którą rozdaje plus. Ciekawe.

    Teoria spiskowa wyjdzie ;P

    Telefon z zupełnie innej półki, nokia 3110c - różnica miedzy sklepową, a
    tą od Ery widoczna, na niekorzyść drugiej.

    --
    monowalker

  • 22. Data: 2009-08-28 10:12:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 12:03:58 +0200, monowalker napisał(a):

    > Teoria spiskowa wyjdzie ;P

    Tak, ogólnoświatowy spisek księgowych.
    Nie od dziś wiadomo, że Nokia na początku życia każdego modelu robi sprzęt
    lepszej jakości, jak już po gazetach i w internecie jest pełno recenzji
    mówiących o jakości, zaczyna się robienie chłamu.
    Pamiętam jak kiedyś porównywałem ponad roczną 7650, dosyć intensywnie
    używaną z nowiusieńką, prosto wyciągnięta z pudełka. Luzy na prowadnicach
    były znacznie większe w nowej, dalo się wręcz odczuć że da się przesuwać
    też lekko na boki. Plastik był też sporo gorszy. To samo było z 6310 -
    pierwsze serie miały obudowy z lepszego jakościowo plastiku, w porównaniu z
    tym co było pod koniec produkcji
    Dokładnie to samo było z 6610 - pierwsze serie i prototypowe egzemplarze
    miały obudowę z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, przypominającego w
    dotyku gumę. Egzemplarze pod koniec produkcji miały tandetny łamliwy
    plastik. I tak mozna dłuuuugo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 23. Data: 2009-08-28 16:08:54
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Błażej zapodal(a):

    > Od kiedy to oryginalne oprogramowanie trzeba podpisywać?

    a np. swoje własne, jak sobie chcę napisać?

    --
    pozdrawiam, Zbylut