  • 1. Data: 2009-07-15 20:33:49
    Temat: mBank - usługa minuty za bank - pytanie
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    Czy te minuty, które otrzymuje się za posiadanie konta można wykorzystać
    dowolnie, czy tylko na połączenia z numerami mBanku ?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-07-16 08:32:49
    Temat: Re: mBank - usługa minuty za bank - pytanie
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Piotr wrote:
    > Czy te minuty, które otrzymuje się za posiadanie konta można
    > wykorzystać dowolnie, czy tylko na połączenia z numerami mBanku ?

    Przeczytaj regulamin - na wszystkie połączenia z tego co ja zrozumiałem.
    W mobile nigdy nie było rozróżnienia między sieciami (Play też kosztuje
    tyle samo) poza jedną jedyną promocją mZnjaomi czy jakoś tak.

    Jakub

  • 3. Data: 2009-07-16 09:30:38
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 16 lipiec 2009 10:32
    (autor Jakub Danecki
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h3mojh$pu0$1@inews.gazeta.pl>):

    > Przeczytaj regulamin - na wszystkie połączenia z tego co ja zrozumiałem.
    > W mobile nigdy nie było rozróżnienia między sieciami (Play też kosztuje
    > tyle samo)

    Play kosztuje tyle samo w promocji na miesiąc. Od sierpnia będzie drożej.
    Nie tak drogo, jak u konkurencji, ale drożej.

    --
    Tristan