  • 1. Data: 2009-07-15 18:56:00
    Temat: jak najtaniej?
    Od: peter <p...@p...com>

    Jak najtaniej dzwonic do Anglii na tel kom.?
    Chodzi o dziesiatki godzin/miesiac.
    Moze znacie jakas strone z porownaniem ofert zeby w jednym miejscu
    po wpisaniu kryteriow wyswietlila sie najtrafniejsza.

  • 2. Data: 2009-07-15 20:23:15
    Temat: Re: jak najtaniej?
    Od: Mariusz <s...@m...com>

    peter pisze:

    > Jak najtaniej dzwonic do Anglii na tel kom.?
    > Chodzi o dziesiatki godzin/miesiac.
    > Moze znacie jakas strone z porownaniem ofert zeby w jednym miejscu
    > po wpisaniu kryteriow wyswietlila sie najtrafniejsza.

    VOIP i jeden z klonow Betamaxu? Tabela operatorow: http://backsla.sh/betamax

    Najtaniej wychodzi smartvoip.com: 5 eurocentow netto za minute.

    --
    Mariusz

  • 3. Data: 2009-07-16 00:05:13
    Od: Netx <g...@g...pl>

    www.tanitel.pl 35gr/min na stacjonarne jeśli wierzyć reklamom

  • 4. Data: 2009-07-16 01:14:10
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Netx pisze:

    > www.tanitel.pl 35gr/min na stacjonarne jeśli wierzyć reklamom

    Jeśli chodzi o stacjonarki to tylko betamax, daruj sobie cokolwiek
    innego, 300min/tydz free, a jak wygadasz to 4.55gr/min

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2009-07-16 01:35:13
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Netx pisze:

    > www.tanitel.pl 35gr/min na stacjonarne jeśli wierzyć reklamom

    @Mariusz podał najlepszy trop.
    Jeśli chodzi o stacjonarki to tylko Betamax, darować sobie cokolwiek
    innego, 300min/tydz free, a jak wygadasz te 5h w tygodniu to dalej idzie
    na stawce 4gr/min - chyba różnica?

  • 6. Data: 2009-07-16 05:49:03
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > @Mariusz podał najlepszy trop.
    > Jeśli chodzi o stacjonarki to tylko Betamax, darować sobie cokolwiek
    > innego, 300min/tydz free, a jak wygadasz te 5h w tygodniu to dalej idzie
    > na stawce 4gr/min - chyba różnica?

    ale pytanie było o komórki a nie stacjonarne

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 7. Data: 2009-07-16 12:13:29
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Czy rozważałes taką opcję by temu komuś sprezentować kartę sim tej sieci w
    której masz telefon nawet z jakimś tanim telefonem, doładowujesz konto i
    dzwonisz we wlasnej sieci. Oczywiście płacisz też za poł. odebrane w
    roamingu. Sądzę że odwrotna sytuacja również jest opcją. Tzn ty dzwonisz z
    angielskiej karty będąc w Polsce do Anglii, poprzez specjalne numery
    obniżające cenę połaczenia roamingowego. W Anglii jest od groma tego typu
    możliwości.
    Nie mam pojecia czy czasem to nie wyjdzie taniej niz połączenie
    międzynarodowe.

  • 8. Data: 2009-07-16 13:17:05
    Od: peter <p...@p...com>

    Krzysiek pisze:
> [...]
    > od groma tego typu możliwości.
    > Nie mam pojecia czy czasem to nie wyjdzie taniej niz połączenie

    Chodzi raczej o polaczenia z roznymi ludzmi.
    Ale dzieki na info.

    Kolega Mariusz wygral konkurs a z jego zlotego postu
    firma 12voip
    Na pierwszy rzut oka mozna dzwonic do GB za 5ec na kom a na liniowe za
    darmo i wysylac sms'y za darmo.
    (w polszy za 2ec na kom i za darmo na liniowe)
    to prawie wyglada na jakas orgranizacje non profit stworzona przez
    oenzet do ulatwiania komunikacji miedzyludzkiej;)