  • 1. Data: 2010-08-03 09:34:26
    Temat: Czy to przenośny BTS sieci komórkowej czy coś innego ?
    Od: Miruś <m...@o...pl>

    Na terenie Stanicy Harcerskiej przy Kożuchowskiej na Biskupinie we Wrocławiu
    mapa: http://tinyurl.com/2et6zra
    postawili taką wieżę na przyczepie, wygląda na jakiś przenośny BTS
    komórkowy.
    Czy ktoś może wie co to jest, jakiej sieci, w jakim celu itp.
    Bo oglądałem w internecie mapę z zaznaczonymi BTS-ami i nie był zaznaczony

    http://c.wrzuta.pl/wi5205/7f977e0f0026ebcf4c5706ee/0
    /20100801360%20m
    http://c.wrzuta.pl/wi3345/2af243f2001f76e34c5706f8/0
    /20100801361%20m
    http://c.wrzuta.pl/wi4209/549613f7000868e84c570701/0
    /20100801362%20m

  • 2. Data: 2010-08-03 19:36:09
    Od: "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL>

    W dniu 2010-08-03 11:34, Miruś pisze:
> [...]
    > Czy ktoś może wie co to jest, jakiej sieci, w jakim celu itp.
    > Bo oglądałem w internecie mapę z zaznaczonymi BTS-ami i nie był zaznaczony

    Takie BTSy z przyczepą sieci Play udostępnia firma Mikronet.pl ze
    Szczecina :)
    Niestety WWW im padło, więc zdjęć złożonych masztów nie zobaczysz :)

  • 3. Data: 2010-08-03 19:43:51
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-08-2010 o 21:36:09 S P 1 Q X L <SP1QXL@pl> napisał(a):

    > Takie BTSy z przyczepą sieci Play udostępnia firma Mikronet.pl ze
    > Szczecina

    Czyli takie doraźne wsparcie?
    Np na kilkudniowe masówki, np na Euro 2012, czy jakieś awarie normalnych
    masztów.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-08-03 19:49:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 03 Aug 2010 21:36:09 +0200, S P 1 Q X L wrote:
    /20100801360%20m
    /20100801361%20m
    /20100801362%20m

    >Takie BTSy z przyczepą sieci Play udostępnia firma Mikronet.pl ze
    >Szczecina :)

    Duze to jest ? Na zdjeciu nie bardzo widac, ale czy wystarczajaco
    szerokie lub dociazone zeby wytrzymac sredni wiatr ?

    J.

  • 5. Data: 2010-08-03 20:08:14
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    S P 1 Q X L nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Niestety WWW im padło, więc zdjęć złożonych masztów nie zobaczysz :)

    Im? Już się do nich nie przyznajesz?
    Przem

  • 6. Data: 2010-08-03 20:14:48
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-08-03 21:43, Piotr M wrote:

    > Czyli takie doraźne wsparcie?
    > Np na kilkudniowe masówki, np na Euro 2012, czy jakieś awarie normalnych
    > masztów.

    typowo sie to stawia jak jest jakis wiekszy event albo spotkanie
    dyrektorow :) gdzie sie boja ze z zasiegiem moze byc problem :)

    W pewnej zagranicznej sieci mieli takie wozy i je nazywali Swinia i
    krowa ;-) (PIG i COW)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2010-08-04 10:26:51
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2010-08-03 22:08, Przemek pisze:
    > S P 1 Q X L nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >
    > Im? Już się do nich nie przyznajesz?
    > Przem

    I cale incognito szlag trafil :)

    --