  • 1. Data: 2010-02-20 10:11:37
    Temat: Mysz logitech LX8 - otwieranie zakladek poprzez nacisniecie srodkowego kolka
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    Witam,
    wlasnie przyszla paczka z nowa myszka logitecha: LX8
    Wszystko ok, tylko mam jeden problem.
    Klikniecie na srodkowe kolko otwiera co prawda linki w zakladkach w
    przegladarce ale musze minimalnie 0,5 sekundy przytrzymac.
    Przy starej myszce Microsoftu na kablu wystarczyl krotki klik.
    Czy musze instalowac soft ktory dostalem na plycie zeby to zmienic?
    Wolalbym na defaultowych ustawieniach pojechac :)

    Czy ta myszka ma taki urok czy cos z softem i nie ta grupa?

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 2. Data: 2010-02-20 22:30:50
    Od: Maciek - Wally <k...@o...pl>

    W dniu 2010-02-20 11:11, topek pisze:
> [...]
    > Wolalbym na defaultowych ustawieniach pojechac :)
    >
    > Czy ta myszka ma taki urok czy cos z softem i nie ta grupa?

    Wiem, że mówię o starszym modelu, ale na LX7 na ustawieniach
    defaultowych jest OK - nic nie trzeba przytrzymywać... Na dodatek bez
    sterowników w 100% poprawnie działają wszystkie dodatkowe przyciski -
    także wstecz i dalej, więc jeżeli nie chce się zmieniać standardowych
    funkcji przycisków - nie ma sensu ich instalować.

    Wydaje mi się, że problem może być "dziwny" - ta myszka ma uchylną rolkę
    na boki, może jak ją wciskasz to Ci "umyka" w którąś stronę? Nie wiem,
    czy stara myszka Microsoftu miała też taki typ rolki, więc jeżeli miała
    zwykłą - spróbuj w tej nowej myszce wciskać rolkę bardziej pionowo.

    Jeżeli to nie pomoże to niestety będziesz musiał poczekać na odpowiedzi
    właścicieli LX8, może rzeczywiście ma ona "taki urok" chociaż nie chce
    mi się wierzyć...

    --
    Maciek