  • 1. Data: 2010-02-19 18:11:25
    Temat: Jak rozkręcić laptopa HP-500 - przestał działać z zasilaczem.
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Laptop HP-500 wziął i się zepsuł. Nie działa zasilanie. Dioda zasilająca się
    nie świeci, baterie zdechły i się wyłączył.

    Miernikiem zmierzyłem, że kabel zasilający daje 18V (bez obciążenia).
    Próbuję więc rozkręcić laptopa (choć pewnie i tak nic nie wymyślę). Może
    macie jakiś pomysł - co jest powodem tej dziwnej awarii? Przy podłączaniu
    zasilania widać, że dioda "power" w kompie mignie i od razu gaśnie więc coś
    próbuje się dziać. A może to jednak wina zasilacza? Tylko jak go sprawdzić
    pod obciążeniem?

    Rozkręcanie laptopa kompletnie mi nie idzie. Wykręciłem ze 20 śrub i guzik.
    Są jakieś sztuczki?

    MN

  • 2. Data: 2010-02-19 18:33:28
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 19:11:25 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Rozkręcanie laptopa kompletnie mi nie idzie. Wykręciłem ze 20 śrub i guzik.
    > Są jakieś sztuczki?

    http://www.elhvb.com/mobokive/edwin/laptops/HP/HP%20
    Omnibook%20500.pdf

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2010-02-19 18:40:46
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 19:33:28 +0100, MarcinCz napisał(a):

    > http://www.elhvb.com/mobokive/edwin/laptops/HP/HP%20
    Omnibook%20500.pdf
    Google mówi jednak, że w okolicach 500 są też inne modele. Szukaj więc sam
    po frazie "service manual"

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2010-02-20 05:31:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marcin N napisał(a):

    > Laptop HP-500 wziął i się zepsuł. Nie działa zasilanie. Dioda zasilająca się
    > nie świeci, baterie zdechły i się wyłączył.

    A jak wyjmiesz baterie i podlaczysz zasilacz bez niej to tez tak jest?

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 5. Data: 2010-02-20 06:05:41
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Co Ci da, ze go rozkrecisz i zobaczysz bebechy?
    Wymienisz np. stabilizator napiecia? Widelcem?;)

    Proponuje podlaczyc zasilacz uniwersalny, bo wyglada na to, ze zasilacz
    padl.

  • 6. Data: 2010-02-22 13:54:55
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl>

    Na 99% na stronach HP leży do ściągnięcia instrukcja serwisowa w pdf.

    -----

  • 7. Data: 2010-03-04 08:42:45
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    et...
    > Co Ci da, ze go rozkrecisz i zobaczysz bebechy?
    > Wymienisz np. stabilizator napiecia? Widelcem?;)
    >
    > Proponuje podlaczyc zasilacz uniwersalny, bo wyglada na to, ze zasilacz
    > padl.

    Tak, winny był zasilacz. Po wymianie działa bez problemu.