  • 21. Data: 2010-01-11 16:05:46
    Temat: Re: Myśl o żarówkach...
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > +50% światła, a nie mocy.

    Dokładnie. Ale może jakiś producent interpretuje taką żarówkę jako 80
    Watt.

    > Pozdrawiam
    > Wojtek

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 22. Data: 2010-01-11 17:03:33
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "kamil"

    > O ile w 1200W na chinskie radyjkach z bazarow nikt nie wierzy, o
    > tyle zarowki 80W nie sa czyms nieosiagalnym, albo co najmniej
    > zaskakujacym.

    W takim razie proszę przestać wierzyć w pierdoły napisane na
    żarówkach. Wojtekk był już tak miły i napisał skąd się bierze więcej
    lumenów.

  • 23. Data: 2010-01-11 17:07:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 17:03:33 +0100, WIHEDCNF napisał(a):

    > W takim razie proszę przestać wierzyć w pierdoły napisane na
    > żarówkach. Wojtekk był już tak miły i napisał skąd się bierze więcej
    > lumenów.

    sugeruję sprawdzić, czym się różnią lumeny od watów

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 24. Data: 2010-01-11 17:13:24
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > sugeruję sprawdzić, czym się różnią lumeny od watów

    Lumeny od watów różnią się godelem.

    1G (jeden godel) = 1Waldemar/2linijki postu.

  • 25. Data: 2010-01-11 17:15:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 17:13:24 +0100, WIHEDCNF napisał(a):

    > Lumeny od watów różnią się godelem.
    >
    > 1G (jeden godel) = 1Waldemar/2linijki postu.

    coraz ładniej prezentujesz swoją nietuzinkową osobowość.. już nawet poniżej
    Moona schodzisz..

    --
    Nie pozdrawiam, Waldek Godel

  • 26. Data: 2010-01-11 18:04:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtekk" <u...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hifa8j$jtp$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > +50% światła, a nie mocy. Uzyskuje się to w ten sposób, że żarnik
    > podgrzewany jest do wyższej temperatury i tym sposobem więcej
    > promieniowania mieści się w zakresie światła widzialnego. Nie
    > potrzeba do tego większej mocy.

    Wydaje ci sie. H7 zgodnie z wymogami moze dawac 1500lm +/- 10% i
    ani lumena wiecej.

    Natomiast nie ma dolnej granicy mocy - moze swoje nominalne 55W
    osiagac np przy 40W rzeczywistego poboru.

    J.

  • 27. Data: 2010-01-11 18:54:47
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > coraz ładniej prezentujesz swoją nietuzinkową osobowość.. już nawet
    > poniżej
    > Moona schodzisz..

    Próbuję Ci tylko wyjaśnić, że ilość lumenów niekoniecznie zależy od
    ilości pożeranych Watów.

  • 28. Data: 2010-01-11 18:59:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 18:54:47 +0100, WIHEDCNF napisał(a):

    > Próbuję Ci tylko wyjaśnić, że ilość lumenów niekoniecznie zależy od
    > ilości pożeranych Watów.

    zacznij od wyjasnienia sobie, że żarówka miała oznaczenie w watach a nie w
    lumenach i ten przed tobą też pisał o watach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 29. Data: 2010-01-11 19:06:11
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > zacznij od wyjasnienia sobie, że żarówka miała oznaczenie w watach a
    > nie w
    > lumenach i ten przed tobą też pisał o watach.

    Oznaczenie w Watach jak już się dowiedziałeś możesz sobie wsadzić
    w...czy gdzie tam chcesz.

  • 30. Data: 2010-01-11 19:10:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 19:06:11 +0100, WIHEDCNF napisał(a):

    > Oznaczenie w Watach jak już się dowiedziałeś możesz sobie wsadzić
    > w...czy gdzie tam chcesz.

    No tak, jak pisałem.. Moon i okolice, a nawet Moon dolny..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel