  • 41. Data: 2010-05-11 22:53:41
    Temat: Re: Muszę zganic forda :)
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > konczac bezsensowna dyskusje z toba, zachecam do odwiedzenia dealera
    > forda

    Ja rowniez. Zobacz sobie materialy we wnetrzu S-maxa. Oczywiscie audi to
    to nie jest ale kosztuje 1/2 a moze nawet i 1/3 tegoz...
    Materialy na pewno sa lepsze niz wiekszosci aut z Japonii czy innej Korei.

  • 42. Data: 2010-05-11 23:06:10
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-05-11 22:51, to pisze:
    > I z czym mam go porównać?

    jesli nie potrafisz samemu wyciagnac wnioskow z tego co widzisz, to
    mozesz porownac z czym tylko chcesz.

    > Focus RS to nie jest auto do podniecania się
    > plastikami tylko do jeżdżenia, więc przykład jest bez sensu.

    genialne! dlugo nad tym myslales?

  • 43. Data: 2010-05-11 23:07:15
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-05-11 22:53, PaPi pisze:
    > Ja rowniez. Zobacz sobie materialy we wnetrzu S-maxa. Oczywiscie audi to
    > to nie jest ale kosztuje 1/2 a moze nawet i 1/3 tegoz...
    > Materialy na pewno sa lepsze niz wiekszosci aut z Japonii czy innej Korei.

    jakbys nie zauwazyl, to dyskusja tyczy sie focusa rs a nie s-maxa.

  • 44. Data: 2010-05-11 23:09:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    mister wrote:

    > jesli nie potrafisz samemu wyciagnac wnioskow z tego co widzisz, to
    > mozesz porownac z czym tylko chcesz.

    Pewnie Focus za 130 tys. ma podobne materiały co Focus za 60 tys. bo to
    cały czas Focus, a dopłata jest za silnik, zawieszenie itd. I czego ma to
    niby dowodzić?

    > genialne! dlugo nad tym myslales?

    Pitu, pitu

    --
    cokolwiek

  • 45. Data: 2010-05-11 23:15:37
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-05-11 23:09, to pisze:
    > Pewnie Focus za 130 tys. ma podobne materiały co Focus za 60 tys. bo to
    > cały czas Focus, a dopłata jest za silnik, zawieszenie itd. I czego ma to
    > niby dowodzić?

    ok. to twoja opinia. nie dziwi mnie, po tym jak napisales ze twoj ford
    ma znacznie lepsze materialy niz inne samochody tej samej klasy.

    > Pitu, pitu

    cos jeszcze?

  • 46. Data: 2010-05-11 23:24:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    mister wrote:

    > ok. to twoja opinia. nie dziwi mnie, po tym jak napisales ze twoj ford
    > ma znacznie lepsze materialy niz inne samochody tej samej klasy.

    Tu nie było żadnej opinii tylko stwierdzenie i pytanie.

    --
    cokolwiek

  • 47. Data: 2010-05-11 23:25:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    mister wrote:

    > jakbys nie zauwazyl, to dyskusja tyczy sie focusa rs a nie s-maxa.

    Chyba sam nie wiesz o czym dyskutujesz, bo w poście od którego się
    zaczęło pisałeś ogólnie o Fordzie.

    --
    cokolwiek

  • 48. Data: 2010-05-11 23:40:06
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 11 May 2010 23:09:29 +0200, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Pewnie Focus za 130 tys. ma podobne materiały co Focus za 60 tys. bo to
    > cały czas Focus, a dopłata jest za silnik, zawieszenie itd. I czego ma to
    > niby dowodzić?

    Widziałeś np. fotele z RS-a, czy tylko tak sobie popierdujesz z
    wiatrem?

    r.
    _____________

  • 49. Data: 2010-05-12 00:45:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    Robert Rędziak wrote:

    > Widziałeś np. fotele z RS-a, czy tylko tak sobie popierdujesz z
    > wiatrem?

    Fotele są z plastiku?

    --
    cokolwiek

  • 50. Data: 2010-05-12 05:27:36
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 May 2010 20:33:49 +0200, Jurand napisał(a):

    > To jest kwestia tylko i wyłącznie profilu opon. Gdyby Twój Mondeo miał felgi
    > 18" z oponami o profilu 40 - też nie dojechałby do 70 tysięcy km.

    Toć przecież o tym napisałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.