  • Data: 2010-11-23 19:56:16
    Temat: Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
    Od: Hautameki <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Naprawdę to jest chore, żyjemy w ciemnej dupie bo inaczej nie można
    nazwać tego co wyprawia się w tym kraju.
    Pseudo-straż gminna znalazła sposób na zarobek. Oczywiście wszystko
    pod pseudo-płaszczykiem rzekomej poprawy bezpieczeństwa.

    Tylko od czego jest policja drogowa, czy już za mało wystawiają
    mandatów? Przekroczyłem prędkość o 17km/h 50/67, kara to 100zł i 2pkt
    karne. Po 2 miesiącach od zajścia otrzymałem pocztą list ze zdjęciem z
    fotoradaru oraz pismo, w którym proszą o odesłanie załączonego druku z
    wypełnionymi danymi osobowymi, ew. wskazanie kierującego.

    Okazuje się, że radarze już nawet pisano
    http://gdansk.naszemiasto.pl/artykul/42593,gmina-rze
    czenica-straz-gminna-zarabia-na-fotoradarze-i,id,t.h
    tml