  • 1. Data: 2003-07-18 23:03:41
    Temat: Multimedia limity
    Od: "Mr>Anderson" <p...@o...pl>

    Witam interesuja mnie limity w MM jakie sa na poszczegolne pakiety 64 kb
    128 kb o tym nikt nic niemowi w MM nic niemozna sie dowiedziec na ten temat
    HELP,jeszcze jedno jak wygladaja programy p2p np kazaa jaka predkosc i czy
    nieblokowana jakimis piorytetemi
    ( cos w trawie piszczy )

    POzdrawiam wielkie dzieki za jakie kolwiek dane Mr>Anderson

  • 2. Data: 2003-07-19 13:32:33
    Temat: Re: Multimedia limity
    Od: e...@d...art.pl

    > Witam interesuja mnie limity w MM jakie sa na poszczegolne pakiety 64 kb
    > 128 kb o tym nikt nic niemowi w MM nic niemozna sie dowiedziec na ten temat

    Mam lacze w MM i tez nic o zadnych limitach nie slyszalem - moze ich nie ma?
    W zeszlym miesiacu calkiem porzadnie obciazalem lacze (mysle ze 5GB
    przeciagnalem) i zadnych nieprzyjemnosci z tego tytulu nie mialem (mieszkam
    w Toruniu).

    P2P nie uzywam.

    Andrzej Nowak

    --
    Yeah, yo mama dresses you funny and you need a mouse to delete files.
    GIT/CM d? s-:+ a-- C++ UL++++$>IS$ P+ L++(+++) E- W++ N+ o? K? w++(+++)

  • 3. Data: 2003-07-19 18:26:15
    Od: Krystian <o...@o...pl>

    > W zeszlym miesiacu calkiem porzadnie obciazalem lacze (mysle ze 5GB
    > przeciagnalem) i zadnych nieprzyjemnosci z tego tytulu nie mialem (mieszkam

    tzn caly czas sciagales i masz cale 5 GB po miesiacu? ;-)

  • 4. Data: 2003-07-20 05:40:38
    Od: e...@d...art.pl

    Krystian <o...@o...pl> wrote:

    > tzn caly czas sciagales i masz cale 5 GB po miesiacu? ;-)

    Nie :))) transfer jest ladny. waha sie miedzy 14.5-15.5kB/s

  • 5. Data: 2003-07-21 16:15:21
    Od: "Mr>Anderson" <p...@o...pl>

    tak ale to i tam mało sciagales mnie sa kolesie co 5 gb jade przez kilka dni
    to mnie interesuje jak reaguja na takich klientów

  • 6. Data: 2003-07-22 07:28:08
    Od: e...@d...art.pl

    "Mr>Anderson" <p...@o...pl> wrote:
    >>> Mr>Anderosn

    > tak ale to i tam mało sciagales mnie sa kolesie co 5 gb jade przez kilka dni
    > to mnie interesuje jak reaguja na takich klientów

    Ostatnio sie doksztalcilem: na stronie WWW MultiMedia jest wyraznie napisane
    "nie ma limitow na ilosc sciaganych danych" (warto tam zajrzec zanim sobie
    czlowiek zalozy lacze :P). Nie slyszalem o zadnym przypadku scigania kogos
    kto "za duzo nasciagal". adres: www.multimedia.pl

    Andrzej Nowak

  • 7. Data: 2003-07-29 13:35:01
    Od: "zbick" <b...@w...pl>

> [...]
    > GIT/CM d? s-:+ a-- C++ UL++++$>IS$ P+ L++(+++) E- W++ N+ o? K? w++(+++)
    > O? M? V? PS PE? Y+ PGP- t+ 5 X- R-- !tv b+++ DI+++ D+ G++ e h-- r? y?

    To się nazywa nieświadomość.
    Ale kolego, wyprowadzam Cię z błedu, bo uważny to ty nie jesteś.
    Poniżej zamieściłem dane z pliku zawartego na stronie www.maxmedia.mm.pl .

    Szczegółowe warunki świadczenia usługi "MAXMEDIA"

    przez Multimedia Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni

    § 1

    Zasady świadczenia usługi MAXMEDIA

    1. Usługa MAXMEDIA umożliwia korzystanie z szybkiego dostępu do
    internetu z maksymalną prędkością do terminala 512 kb/s i od terminala 128
    kb/s.

    2. Usługa MAXMEDIA ograniczona jest limitem przepływu danych, który
    wynosi 15 GB.

    3. Limit obowiązuje w okresie rozliczeniowym, który wynosi jeden
    miesiąc. Okres rozliczeniowy trwa jeden miesiąc od dnia aktywacji usługi.

    4. W przypadku przekroczenia limitu danych o którym mowa § 1 ust. 2
    szybkość transferu danych zostanie obniżona do maksymalnie 32 kb/s do
    terminala i maksymalnie 32 kb/s od terminala. Szybkość zostanie obniżona do
    końca okresu rozliczeniowego w którym nastąpiło przekroczenie limitu.

    5. Operator udostępni Abonentowi możliwość uzyskania informacji o
    wykorzystaniu przez niego limitu w okresie rozliczeniowym. Informacje
    dostępne są pod adresem internetowym www.maxmedia.mm.pl . Abonent loguje się
    do systemu poprzez wprowadzenie nazwy użytkownika i hasła oraz podanie
    numeru HFC terminala, który podany jest na tylnej ściance terminala

    6. Abonent korzystający z usługi MAXMEDIA zobowiązany jest do założenia
    elektronicznego konta pocztowego na serwerze Operatora. Założenie konta i
    korzystanie jest bezpłatne. Szczegółowe zasady korzystania i zakładania
    kont dostępne są w Internecie pod adresem www.gdynia.mm.pl.

    7. Operator będzie przesyłał Abonentowi informacje w formie listu
    elektronicznego w przypadku przekroczenia przez klienta 80 % wyznaczonego
    limitu.

    8. Szczegółowe informacje dotyczące usługi MAXMEDIA można uzyskać pod
    numerem infolinii 0801 600 800. Koszt połączenia wynosi 0,35 zł z VAT za
    minutę.

    --------------

    Oświadczenie Abonenta:

    imię i nazwisko Abonenta
    adres Abonenta

    Oświadczam, że zapoznałem(am) się z treścią Szczegółowych warunków
    świadczenia usługi "MAXMEDIA", akceptuję ich postanowienia oraz potwierdzam
    odbiór jednego egzemplarza

    data i podpis Abonenta:

  • 8. Data: 2003-07-29 14:50:26
    Od: e...@d...art.pl

    zbick <b...@w...pl> wrote:

    > dni

    > napisane

    > To się nazywa nieświadomość.
    > Ale kolego, wyprowadzam Cię z błedu, bo uważny to ty nie jesteś.

    Jesli ktos tu sie wykazal brakiem uwagi, to raczej nie ja: O.P. wspominal
    o laczach 128k i 64k, a nie o maxmedia (tak ja to zrozumialem).

    cytuje z FAQ z www.multimedia.pl:

    <ciach>
    Czy wysokość opłat zależy od czasu korzystania z Internetu, ilości
    ściągniętych danych?
    - Nie, czas przebywania w sieci i ilość ściągniętych danych jest dowolna.
    </ciach>

    Posiadam umowe z MM na modem 128kbit i nie ma w niej ani slowa o limitach.
    Na temat MaxMedia sie nie wypowiadalem ani przez chwile, bo nie mam, nie znam
    i nie uzywalem.

    epsilon

  • 9. Data: 2003-08-09 13:30:36
    Od: "Roman " <r...@N...gazeta.pl>

    MM swiadczy roze uslugi dostepu do internetu. Jak sie czyta to przydaloby sie
    wiedziec na jaki temat. Ograniczenie dotyczy wylacznie uslugi maxmedia dostep
    z szybkoscia 512 kb, wylacznie na terenie Gdyni.[zacytowany regulamin
    zreszta tez] a nie uslug 64 i 128 kb.