    From: e...@d...art.pl
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Multimedia limity
    Date: Tue, 29 Jul 2003 14:50:26 +0000 (UTC)

    zbick <b...@w...pl> wrote:

    > dni

    > napisane

    > To się nazywa nieświadomość.
    > Ale kolego, wyprowadzam Cię z błedu, bo uważny to ty nie jesteś.

    Jesli ktos tu sie wykazal brakiem uwagi, to raczej nie ja: O.P. wspominal
    o laczach 128k i 64k, a nie o maxmedia (tak ja to zrozumialem).

    cytuje z FAQ z www.multimedia.pl:

    <ciach>
    Czy wysokość opłat zależy od czasu korzystania z Internetu, ilości
    ściągniętych danych?
    - Nie, czas przebywania w sieci i ilość ściągniętych danych jest dowolna.
    </ciach>

    Posiadam umowe z MM na modem 128kbit i nie ma w niej ani slowa o limitach.
    Na temat MaxMedia sie nie wypowiadalem ani przez chwile, bo nie mam, nie znam
    i nie uzywalem.

    epsilon
    --
    Yeah, yo mama dresses you funny and you need a mouse to delete files.
    GIT/CM d? s-:+ a-- C++ UL++++$>IS$ P+ L++(+++) E- W++ N+ o? K? w++(+++)