  • 1. Data: 2003-07-18 06:51:42
    Temat: internet w dami
    Od: PINOL <c...@b...cy>

    Witam.
    Czy ktos moze napisac cos o internecie oferowanym w DAMI. Chodzi mi glownie o
    jakosc, download do uzytkownika z serwerow typu ftp.wp.pl (cos nie wierze za
    bardzo w te 512 kbits napisane na ich www), czy programy p2p typu direct
    connect, czy edonkey sa blokowane?
    Dzieki za odpowiedz
    --
    PINOL
    www.musicallover.prv.pl

  • 2. Data: 2003-07-18 10:46:10
    Temat: Re: internet w dami
    Od: Kosh <kosh@no-spam!.wp.pl>

    "PINOL" napisal(la) dnia 2003-07-18 08:51, te oto slowa:

> [...]
    > bardzo w te 512 kbits napisane na ich www), czy programy p2p typu direct

    1. 512/512 na "lokalu" (do/z "brzegowki"), siec pracuje na DOCSIS 1.1.

    2. Realnie dostajesz ~128-256/64 kbps ("swiat") - ale mozna i "wysycic"
    te deklarowane w ofercie 512 (downstream). ;-)

    3. Latencja przyzwoita, praktycznie caly ruch idzie przez Telenergo (nie
    liczac bramek do TP i lokalnych dostawcow).

    3. P2P - hmm ... mozna to _ustrojstwo_ uruchomic (przynajmniej czesc).

    --
    Best regards, Kosh kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl