  • 1. Data: 2003-07-18 07:05:21
    Temat: co jest z WP?
    Od: "Rafał M.<CobeR>" <c...@b...vectranet.pl>

    ...ze ostatnio WP.pl jakos sie ślimaczy normalnie nic sie nie
    otwiera-poprostu makabra.
    -a onet jest ok?
    czy to tylko u mnie jos tak dziwnie sie dzieje

    --
    GUDERIAN
    c...@b...vectranet.pl

  • 2. Data: 2003-07-18 08:55:52
    Temat: Re: co jest z WP?
    Od: Adam <b...@b...net>

    On Fri, 18 Jul 2003, Rafał M.<CobeR> wrote:

    > ...ze ostatnio WP.pl jakos sie ślimaczy normalnie nic sie nie
    > otwiera-poprostu makabra.
    > -a onet jest ok?
    > czy to tylko u mnie jos tak dziwnie sie dzieje

    sprawdz traceroutem trase, u mnie dziala poprawnie (futuro)

    Adam

  • 3. Data: 2003-07-18 10:46:17
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    > ...ze ostatnio WP.pl jakos sie ślimaczy normalnie nic sie nie
    > otwiera-poprostu makabra.
    > -a onet jest ok?
    > czy to tylko u mnie jos tak dziwnie sie dzieje

    Wiesz.. u mnie chodzi normalnie ale Polpak wali w ch*** troszke WP.pl i
    innych klientow :)
    dla nieczajacych chodzi o te konfiguracje routerow brzegowych polpaka :>