  • 11. Data: 2011-11-20 12:39:38
    Temat: Re: Można to kupić w Polsce?
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    news:1le5zbri0tn2j$.118jxhg416ite.dlg@40tude.net...

    > Zaloze sie ze to jest pare razy trudniejsze w uzyciu niz pokazuja.
    >
    > Punkt pierwszy - a co jesli opona nie ma rowka ?
    > Punkt drugi - a jesli to mercedes ? (rwd)
    >

    > punkt trzeci - niech pokaza jak to sie montuje na to pierwsze, zakopane
    > auto
    > http://www.youtube.com/watch?v=jbxmDZ_arGQ
    >
    > A punkt 4 - po cholere ci drogie lancuchy ? Jesli "drogie" cie nie dotyczy
    > - spidery sobie kup.

    5. Wydaje mi się, ze na filmie widać że ten łańcuch się przesuwa w oponie w
    czasie hamowania.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2011-11-20 13:48:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Nov 2011 08:11:14 +0100, m...@i...pl napisał(a):

    > W porównaniu do tradycyjnych choć by najlepszych łańcuchów, pomysł z tym
    > wydaje się genialny. Chętnie bym takie coś na zimę zawinął.

    Na stale ? przeciez nie wolno.

    Tak sie na to patrze i mam nieodparte wrazenie ze po paru uzyciach to sie
    bedzie rozpadac w rekach (tzn przed zalozeniem), zakladanie w sniegu okaze
    sie trudne, a na nieskretne kola jeszcze trudniejsze.

    J.

  • 13. Data: 2011-11-20 15:45:56
    Od: "made myself" <m...@g...pl>

    m...@i...pl <m...@i...pl> napisał(a):

    > W porównaniu do tradycyjnych choć by najlepszych łańcuchów, pomysł z tym
    > wydaje się genialny. Chętnie bym takie coś na zimę zawinął. A opony
    > trzeba takie dobrać, aby to pasowało.

    Przyznam, że ja tej genialności nie dostrzegam. Jest to na pewno jakieś
    rozwinięcie idei łańcuchów i część wad eliminuje, natomiast mnóstwo
    ich tu wciąż dostrzegam.

    Dla mnie genialna jest idea "spiderów". Jakbym miał opony zmieniać i dać
    270 funtów za tę Mitę... PEWAG Spikes Spider Compact 2 kosztuje 1300 pln i
    wydaje mi się duuuużo lepszym pomysłem. Praktycznie eliminującym wady
    łańcuchów dotyczące montażu. Masz zamiar tę Mitę dystrybuować w PL czy co? ;)

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 14. Data: 2011-11-20 15:47:24
    Od: "made myself" <m...@g...pl>

    kamil/Endurorider.pl <f...@g...lp> napisał(a):

    > 5. Wydaje mi się, ze na filmie widać że ten łańcuch się przesuwa w oponie w
    > czasie hamowania.

    Jeżeli tak jest, to ciekawe jak później wygląda opona po kilku takich
    hamowaniach.

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 15. Data: 2011-11-20 16:56:46
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/20/2011 03:45 PM, made myself wrote:

> [...]
    > łańcuchów dotyczące montażu. Masz zamiar tę Mitę dystrybuować w PL czy co? ;)

    A po chuj?

  • 16. Data: 2011-11-20 17:54:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-11-2011 02:22, made myself pisze:
    > Na wodzie jest akurat całkiem nieźle. Natomiast mają koszmarnie miękką
    > ściankę, wchodząc w zakręt przez ułamek sekundy ma się wrażenie, że auto
    > traci przyczepność, co przy rozmiarze 205/45R16 jest jakąś masakrą.

    Ja mam podobnie z letnimi CSC3 - wydaje mi się że ścianki są nieco za
    miękkie, ale może dzięki temu nie rzuca się tak po koleinach ;) Choć
    ogólnie jestem z nich b.zadowolony.

    --
    Paweł

  • 17. Data: 2011-11-20 19:14:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "made myself" <m...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > wydaje mi się duuuużo lepszym pomysłem. Praktycznie eliminującym wady
    > łańcuchów dotyczące montażu. Masz zamiar tę Mitę dystrybuować w PL czy co?

    Jest jeszcze Michelin Easy Grip...

  • 18. Data: 2011-11-20 19:59:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Ja mam podobnie z letnimi CSC3 - wydaje mi się że ścianki są nieco za
    > miękkie, ale może dzięki temu nie rzuca się tak po koleinach ;) Choć
    > ogólnie jestem z nich b.zadowolony.

    Ja mam jeszcze CSC2 i mam wrażenie, że ścianki są wyjątkowo twarde. Ale
    może to kwestia rozmiaru i indeksu prędkości. Jaki masz?

  • 19. Data: 2011-11-20 20:17:39
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin DoQ

    > Ja mam jeszcze CSC2 i mam wrażenie, że ścianki są wyjątkowo twarde. Ale
    > może to kwestia rozmiaru i indeksu prędkości. Jaki masz?

    Indeksu prędkości? Ja bym szukał różnic w maksymalnym obciążeniu czyli
    wersje XL ze wzmocnioną ścianką vs zwykłe.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 20. Data: 2011-11-20 21:15:09
    Od: zdan <z...@i...pl>

    W dniu 2011-11-20 11:34, J.F. pisze:

> [...]
    > Punkt drugi - a jesli to mercedes ? (rwd)
    >

    > punkt trzeci - niech pokaza jak to sie montuje na to pierwsze, zakopane

    Niech pokażą, że auto z tym wynalazkiem faktycznie wyciąga to drugie z
    zaspy. To jest tak sprytnie zrobione, że można mieć takie wrażenie, ale
    tak naprawdę podjeżdża do zakopanego auta, ale ciągnie wyciągnięte z
    zaspy. W sekundzie 2:48 jest sprytny przeskok filmu. Zaczyna ciągnąć
    niby zakopane, ale czarne rusza się dopiero, gdy już jest wyciągnięte.
    Marketing ponad wszystko!

    Piotr Zdankiewicz