  • 11. Data: 2023-11-11 20:01:23
    Temat: Re: Można merytorycznie porozmawiać o ekologii?
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-11 o 16:44, Myjk pisze:
    > nadmieniająć że jak
    > konfedera się dobierze do władzy, to część ludzi swojego zdania mieć nie
    > będzie mogło.

    A w którym miejscu ja to napisałem że "nie będzie mogło"?

    Ćpałeś coś?

    Czytaj uważnie. Ja krytykuję obłudną narrację lewacką w różnych jej
    aspektach
    Boli Cię to? Spokojnie jak Konfederacja dojdzie do władzy nadal będziesz
    wolnym człowiekiem. Czego Ty się boisz?
    Masz koszmary? Przyśniło Ci się że przyjdę o 6 rano aby zakuć Cię w
    kajdanki?

    Lecz się człowieku

  • 12. Data: 2023-11-11 20:02:11
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-11 o 16:44, Myjk pisze:
    > Pięćdziesięcioletni konfederacki debilu, to ty założyłeś
    > dwa wątki o mnie

    Nie masz jaj aby tego nie czytać?

  • 13. Data: 2023-11-11 20:04:42
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Problem w tym że nie krytykujesz W OGÓLE największych debili z tej bandy,
    > czyli faszystowskiej socjalistycznej łżekonfedery, partii homofobów,
    > antysemitów, dewiantów lubiących małe dzieci, antykobiet i antypolaków.

    Ty serio powinieneś się leczyć.

    Może potrzeba więcej wątków bo używasz faszystowskiej socjalistycznej w
    jednym zdaniu. A tych dwóch terminów nawet nie znasz.

    Trzeba ludzi ostrzegać przed Tobą\. Jesteś niestabilny emocjonalnie i
    niebezpieczny dla społeczeństwa ;)

  • 14. Data: 2023-11-11 20:11:06
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-11 o 16:44, Myjk pisze:
    > Podatki były, są i będą -- twoje zdziwienie że pojawiają się nowe podatki
    > aby np. wymusić na ludziach aby odchodzili od trucia siebie i innych,
    > dzięki czemu mniej będzie szło wtedy z podatków na leczenie, które
    > aktualnie najbardziej nas drenuje z pieniędzy, jest absurdalne.

    Chcesz ludzi przymuszać do pewnych działań.

    Ja to krytykuję i pokazuję jakie to przyniesie skutki w realnym świecie
    a nie w tym urojonym matrixie z Twojej głowy

    Wiele razy wykazałem Ci że redystrybucja i opiekuńcze państwo nie działa
    na dłuższą metę, Bo ludzie są tylko ludźmi.
    Nie rozumiesz tego i to Twoja sprawa.

    Ale zaczyna się moja kiedy chcesz mnie zmuszać do niekorzystnego
    rozporządzania swoim mieniem.

    ja Ciebie nie chcę zmuszać do innego życia. Możesz być ekologiem,
    pedałem, sekciarzem ... To Twoje życie... Możesz głosić swoje poglądy bo
    żyjemy w tej śmiesznej demokracji.

    Ale... Jak się będziesz WPIERDALAŁ w moje życie napotkasz opór. Miej
    tego świadomość.

  • 15. Data: 2023-11-11 20:33:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=yXz6PWoZHOQ

  • 16. Data: 2023-11-12 10:12:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 11 Nov 2023 20:11:06 +0100, _Master_

    > Chcesz ludzi przymuszać do pewnych działań.

    Nie ja, tylko WIĘKSZOŚĆ LUDZI chce żyć w normalnym społeczeństwie. To
    ludzie chcą czystego powietrza, to ludzie chcą niezależności. Dlatego
    łżekonfedera przepierdoliła wybory.

    > Ja to krytykuję i pokazuję jakie to przyniesie skutki w realnym świecie
    > a nie w tym urojonym matrixie z Twojej głowy

    Bueheheh, i dlatego 90% Polaków chce być dalej w Unii, ale to oczywiście ja
    jestem w urojonym matrixie. Czyli znowu projekcja. Ty poważnie sobie kino
    załóż, może na starość się w końcu czegoś dorobisz.

    > Wiele razy wykazałem Ci że redystrybucja i opiekuńcze państwo
    > nie działa na dłuższą metę, Bo ludzie są tylko ludźmi.
    > Nie rozumiesz tego i to Twoja sprawa.

    Oczywiście, i dlatego w państwach gdzie "opiekuńcze państwo" jest i działa
    od lat żyje się najlepiej, a tam gdzie są systemu jaki chciałaby skroić
    łżekonfedera jest syf, kiła i mogiła.

    > Ale zaczyna się moja kiedy chcesz mnie zmuszać do niekorzystnego
    > rozporządzania swoim mieniem.

    Nie twoim mieniem, tylko zdrowiem większości.
    Ty jesteś w ZDECYDOWANEJ mniejszości, razem
    z tą swoją faszystowską łżekonfederą.

    > ja Ciebie nie chcę zmuszać do innego życia.

    Chcesz mnie zmuszać do życia w syfie spalinowym, a już wystarczająco długo
    byłem truty ja i moje dzieci. Chcesz mnie zmuszać do bycia dalej zależnym
    od ruskich i turbanów by dalej jeździć na ich paliwach. Nie rozumiesz tego,
    i to twoja sprawa. Jak ci się nie podoba to że ludzie chcą oddychać czystym
    powietrzem, to się wyprowadź do ruskich albo do inddi, a nie 90% ludzi
    chcesz tam wyprowadzić.

    > Możesz być ekologiem, pedałem, sekciarzem ... To Twoje życie...

    Obecnie, tak, nawet za pisu -- dzięki unii. Za faszystowskiej
    socjalistycznej łżekonfedery, partii homofobów, antysemitów, dewiantów
    lubiących małe dzieci, antykobiet i antypolaków, z pewnością tak by nie
    było.

    > Możesz głosić swoje poglądy bo żyjemy w tej śmiesznej demokracji.

    Ja wiem że tobie się marzy faszystowsko-soocjalistyczy ruski mir.
    Wiem też, że gdyby łżekonfedera dobrałą się do władzy, to bym nie
    mógł już głosić swoich poglądów, tak jak teraz ty masz do tego prawo.

    > Ale... Jak się będziesz WPIERDALAŁ w moje życie napotkasz opór. Miej
    > tego świadomość.

    I odwrotnie. Jeszcze tego nie pojąłeś konfederacki debilu?
    To ty srasz tutaj na potęgę i wpierdalasz się innym w życie,
    więc ci powtórzę idioto, ponad 90% Polaków chce być w unii.
    Po ostatnich wyborach to dobitnie zobaczyliśmy. Konfedera
    mimo kłamania w opór nikogo swoim słodkim pierdzeniem nie
    przekonała. Pogódź się z tym.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2023-11-12 10:31:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 11 Nov 2023 20:01:23 +0100, _Master_

    > A w którym miejscu ja to napisałem że "nie będzie mogło"?

    Ty nie napisałeś w żadnym, bo przecież nie możesz zdradzać prawdziwego ja
    łżekonfedery, tak samo jak oni nie mogli w kampanii, a wręcz wypierali się
    swoich przekonań.

    > Ćpałeś coś?

    Chyba ty, konfederacka kurwo.

    > Czytaj uważnie. Ja krytykuję obłudną narrację lewacką
    > w różnych jej aspektach

    Pokrytykuj trochę obłudę łżekonfedery, zdobądź się na ODROBINĘ
    OBIEKTYWIZMU, bo teraz to jesteś typową konfederacką kłamliwą kurwą. Np.
    przytocz w końcu gdzie i kiedy konfedera PRZED TUSKIEM tj. przed czerwcem
    2022, mówiła jakie to ukrazboże przyniesie szkodliwe skutki.

    he he he

    > Boli Cię to?

    Boli mnie twoje pierdolenie w kółko i w kółko o tym samym, zasrywanie
    newsów politycznym gównem, do tego najgorszym z możliwych, czyli
    konfederackim.

    > Spokojnie jak Konfederacja dojdzie do władzy nadal będziesz
    > wolnym człowiekiem.

    Nie łudź się że większość Polaków jest, i kiedykolwiek będzie,
    takimi idiotami jak ty. Tylko ty i paru innych idiotów daje
    się nabierać na ich słodkie kłamliwe pierdzenie.

    > Czego Ty się boisz?

    Boję się faszystowskiej, socjalistycznej łżekonfedery, partii homofobów,
    antysemitów, dewiantów lubiących małe dzieci, antykobiet i antypolaków.

    > Masz koszmary? Przyśniło Ci się że przyjdę o 6 rano aby zakuć Cię w
    > kajdanki?

    No nie, Ty to byś pewnie chciał przyść o 3.

    > Lecz się człowieku

    Napisał dziad popierający faszystowską, socjalistyczną łżekonfederę, partię

  • 18. Data: 2023-11-12 10:34:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 11 Nov 2023 20:02:11 +0100, _Master_

    > Nie masz jaj aby tego nie czytać?

    Ja to piszę, a przed wysyłaniem czytam, więc... Z logiką,
    jak widac, u ciebie na bakier, dlatego właśnie głosujesz
    na faszystowską, socjalistyczną łżekonfederę, partię homofobów,

  • 19. Data: 2023-11-12 10:45:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 11 Nov 2023 20:04:42 +0100, _Master_

    > Ty serio powinieneś się leczyć.

    Znowu projekcja. To ja wtykam kłamstwa, zakładam tysiace wątków robiąc
    kampanię faszystowskiej, socjalistycznej, łżekonfederze, partii
    homofobów, antysemitów, dewiantów lubiących małe dzieci, antykobiet i
    antypolaków? Nie. Jedynym który się tu powinien leczyć, jesteś ty, ruski
    trollu.

    > Może potrzeba więcej wątków bo używasz faszystowskiej socjalistycznej w
    > jednym zdaniu. A tych dwóch terminów nawet nie znasz.

    Akurat łżekonfedera czerpie z tych dwóch ideologii to co "najlepsze".

    > Trzeba ludzi ostrzegać przed Tobą\. Jesteś niestabilny emocjonalnie i
    > niebezpieczny dla społeczeństwa ;)

    Całe szczęście że 90% ludzi w Polsce jednak chce zostać w unii, wbrew
    twojemu chciejstwu. I mimo tej negatywnej narracji łżekonfedery o złej
    unii, notorycznych kłamstwach, Polki i Polacy pokazali co myślą o was.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2023-11-12 15:36:56
    Temat: Ideologie (Było: Można merytorycznie porozmawiać o ekologii?)
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 12.11.2023 o 10:12, Myjk pisze:
    > Sat, 11 Nov 2023 20:11:06 +0100, _Master_

    > Nie ja, tylko WIĘKSZOŚĆ LUDZI chce żyć w normalnym społeczeństwie. To
    > ludzie chcą czystego powietrza, to ludzie chcą niezależności.

    Może/pewnie chcą, ale nie jej kosztem. Ludzie dzisiaj nie chcą
    rezygnować ze spalinówek. Poza tym niektóre proekologiczne działania idą
    za daleko. Np. strefy czystego transportu. Chciałbyś zmieniać samochód
    bo ktoś zabronił Ci poruszać się nim w miejscu zamieszkania? Ja mam
    elektryka, a Ty?

    > Dlatego
    > łżekonfedera przepierdoliła wybory.

    Wątpię. Raczej jakieś inne powody. Podzieliłbym pogląd JKM, że
    zrezygnowali z postulatów zmian więc nie bardzo było na co głosować.

> [...]
    > powietrzem, to się wyprowadź do ruskich albo do inddi, a nie 90% ludzi

    No ale właśnie ogół ludzi nie chce rezygnować ze spalinówek. Głównie
    dlatego, że ich nie stać na zmianę samochodu. Ale także ze względu na
    ryzyko kosztownej eksploatacji.