    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Można merytorycznie porozmawiać o ekologii?
    Date: Sun, 12 Nov 2023 10:12:49 +0100

    Sat, 11 Nov 2023 20:11:06 +0100, _Master_

    > Chcesz ludzi przymuszać do pewnych działań.

    Nie ja, tylko WIĘKSZOŚĆ LUDZI chce żyć w normalnym społeczeństwie. To
    ludzie chcą czystego powietrza, to ludzie chcą niezależności. Dlatego
    łżekonfedera przepierdoliła wybory.

    > Ja to krytykuję i pokazuję jakie to przyniesie skutki w realnym świecie
    > a nie w tym urojonym matrixie z Twojej głowy

    Bueheheh, i dlatego 90% Polaków chce być dalej w Unii, ale to oczywiście ja
    jestem w urojonym matrixie. Czyli znowu projekcja. Ty poważnie sobie kino
    załóż, może na starość się w końcu czegoś dorobisz.

    > Wiele razy wykazałem Ci że redystrybucja i opiekuńcze państwo
    > nie działa na dłuższą metę, Bo ludzie są tylko ludźmi.
    > Nie rozumiesz tego i to Twoja sprawa.

    Oczywiście, i dlatego w państwach gdzie "opiekuńcze państwo" jest i działa
    od lat żyje się najlepiej, a tam gdzie są systemu jaki chciałaby skroić
    łżekonfedera jest syf, kiła i mogiła.

    > Ale zaczyna się moja kiedy chcesz mnie zmuszać do niekorzystnego
    > rozporządzania swoim mieniem.

    Nie twoim mieniem, tylko zdrowiem większości.
    Ty jesteś w ZDECYDOWANEJ mniejszości, razem
    z tą swoją faszystowską łżekonfederą.

    > ja Ciebie nie chcę zmuszać do innego życia.

    Chcesz mnie zmuszać do życia w syfie spalinowym, a już wystarczająco długo
    byłem truty ja i moje dzieci. Chcesz mnie zmuszać do bycia dalej zależnym
    od ruskich i turbanów by dalej jeździć na ich paliwach. Nie rozumiesz tego,
    i to twoja sprawa. Jak ci się nie podoba to że ludzie chcą oddychać czystym
    powietrzem, to się wyprowadź do ruskich albo do inddi, a nie 90% ludzi
    chcesz tam wyprowadzić.

    > Możesz być ekologiem, pedałem, sekciarzem ... To Twoje życie...

    Obecnie, tak, nawet za pisu -- dzięki unii. Za faszystowskiej
    socjalistycznej łżekonfedery, partii homofobów, antysemitów, dewiantów
    lubiących małe dzieci, antykobiet i antypolaków, z pewnością tak by nie
    było.

    > Możesz głosić swoje poglądy bo żyjemy w tej śmiesznej demokracji.

    Ja wiem że tobie się marzy faszystowsko-soocjalistyczy ruski mir.
    Wiem też, że gdyby łżekonfedera dobrałą się do władzy, to bym nie
    mógł już głosić swoich poglądów, tak jak teraz ty masz do tego prawo.

    > Ale... Jak się będziesz WPIERDALAŁ w moje życie napotkasz opór. Miej
    > tego świadomość.

    I odwrotnie. Jeszcze tego nie pojąłeś konfederacki debilu?
    To ty srasz tutaj na potęgę i wpierdalasz się innym w życie,
    więc ci powtórzę idioto, ponad 90% Polaków chce być w unii.
    Po ostatnich wyborach to dobitnie zobaczyliśmy. Konfedera
    mimo kłamania w opór nikogo swoim słodkim pierdzeniem nie
    przekonała. Pogódź się z tym.

    --
    Pozdor
    Myjk