    From: _Master_ <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Można merytorycznie porozmawiać o ekologii?
    Date: Sat, 11 Nov 2023 20:11:06 +0100

    W dniu 2023-11-11 o 16:44, Myjk pisze:
    > Podatki były, są i będą -- twoje zdziwienie że pojawiają się nowe podatki
    > aby np. wymusić na ludziach aby odchodzili od trucia siebie i innych,
    > dzięki czemu mniej będzie szło wtedy z podatków na leczenie, które
    > aktualnie najbardziej nas drenuje z pieniędzy, jest absurdalne.

    Chcesz ludzi przymuszać do pewnych działań.

    Ja to krytykuję i pokazuję jakie to przyniesie skutki w realnym świecie
    a nie w tym urojonym matrixie z Twojej głowy

    Wiele razy wykazałem Ci że redystrybucja i opiekuńcze państwo nie działa
    na dłuższą metę, Bo ludzie są tylko ludźmi.
    Nie rozumiesz tego i to Twoja sprawa.

    Ale zaczyna się moja kiedy chcesz mnie zmuszać do niekorzystnego
    rozporządzania swoim mieniem.

    ja Ciebie nie chcę zmuszać do innego życia. Możesz być ekologiem,
    pedałem, sekciarzem ... To Twoje życie... Możesz głosić swoje poglądy bo
    żyjemy w tej śmiesznej demokracji.

    Ale... Jak się będziesz WPIERDALAŁ w moje życie napotkasz opór. Miej
    tego świadomość.