    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Można merytorycznie porozmawiać o ekologii?
    Date: Sun, 12 Nov 2023 10:31:36 +0100

    Sat, 11 Nov 2023 20:01:23 +0100, _Master_

    > A w którym miejscu ja to napisałem że "nie będzie mogło"?

    Ty nie napisałeś w żadnym, bo przecież nie możesz zdradzać prawdziwego ja
    łżekonfedery, tak samo jak oni nie mogli w kampanii, a wręcz wypierali się
    swoich przekonań.

    > Ćpałeś coś?

    Chyba ty, konfederacka kurwo.

    > Czytaj uważnie. Ja krytykuję obłudną narrację lewacką
    > w różnych jej aspektach

    Pokrytykuj trochę obłudę łżekonfedery, zdobądź się na ODROBINĘ
    OBIEKTYWIZMU, bo teraz to jesteś typową konfederacką kłamliwą kurwą. Np.
    przytocz w końcu gdzie i kiedy konfedera PRZED TUSKIEM tj. przed czerwcem
    2022, mówiła jakie to ukrazboże przyniesie szkodliwe skutki.

    he he he

    > Boli Cię to?

    Boli mnie twoje pierdolenie w kółko i w kółko o tym samym, zasrywanie
    newsów politycznym gównem, do tego najgorszym z możliwych, czyli
    konfederackim.

    > Spokojnie jak Konfederacja dojdzie do władzy nadal będziesz
    > wolnym człowiekiem.

    Nie łudź się że większość Polaków jest, i kiedykolwiek będzie,
    takimi idiotami jak ty. Tylko ty i paru innych idiotów daje
    się nabierać na ich słodkie kłamliwe pierdzenie.

    > Czego Ty się boisz?

    Boję się faszystowskiej, socjalistycznej łżekonfedery, partii homofobów,
    antysemitów, dewiantów lubiących małe dzieci, antykobiet i antypolaków.

    > Masz koszmary? Przyśniło Ci się że przyjdę o 6 rano aby zakuć Cię w
    > kajdanki?

    No nie, Ty to byś pewnie chciał przyść o 3.

    > Lecz się człowieku

    Napisał dziad popierający faszystowską, socjalistyczną łżekonfederę, partię

    --
    Pozdor
    Myjk