  • 251. Data: 2014-05-18 09:08:32
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 May 2014 19:51:59 -0000, Rasta napisał(a):

    > Tu jest ciekawsze urzadzenie
    > http://www.drneetas.com/index.php?module=index&actio
    n=kozyrev.html
    > i niesamowite efekty
    > http://www.rexresearch.com/kaznachv/kaznachv.htm
    > a najciekawsze jest to, ze nikt nawet nie probuje tlumaczyc jak to dziala.
    > https://www.google.co.uk/#q=kozyrev+mirrors

    Pewnie też coś jak "zimna fuzja" :)
    --
    Jacek

  • 252. Data: 2014-05-18 18:49:01
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > No właśnie takie myślenie powoduje, że kolejne pokolenia bakterii
    > uodparniają się na antybiotyki co potem powoduje, że pacjenci umierają na
    > infekcje bakteryjne, bo nie ma czym ich wyleczyć. Antybiotyki należy
    > stosować na konkretne bakterie, a nie "bo warto". Co jeszcze "warto"???
    > Może kurwa chemioterapię profilaktycznie?

    Czyli, kalecząc się, nie dawać odkażalników, tylko liczyć na organizm? Bo
    organizm jest w chwili zranienia zdrowy...?
    Osłonę należy dawać, ale należy robić to mądrze, a nie byle jak. Taką osłoną
    jest lekarstwo przy grypie, odkażalnik przy skaleczeniu, ostrożne
    postępowanie przy osłabieniu, itd.
    Inaczej będziemy mieli mądrości typu utożsamianie migreny i bólu głowy.
    Czego skrajnym przykładem jest reklamowany w mediach Excedrin ("Migra
    Stop"). Otóż, ja mam przywieziony z USA Excedrin, żadne migrastop,
    absolutnie identiko co do składu. JEDYNA różnica, to u nas substancją czynną
    jest paracetamol, a tam acetaminofen :P :P :P

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 253. Data: 2014-05-18 19:19:03
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakieś testy robione? Bo ja w dzieciństwie byłem wzięty na takie
    > badania, gdzie nakłuli mi skórę w 40 punktach, wprowadzili po kropelce
    > alergenu i po minucie było widać, na co jestem uczulony. Przepisali mi
    > wtedy jeden steryd i on załatwia moje problemy do dzisiaj.
    >
    > Ale to wymaga odwiedzenia alergologa. Zwykłe bździunie z przychodni
    > rejonowej potrafią przepisać antybiotyki na przeziębienie bo tyle się na
    > tym znają. Tymczasem przeziębienie jest chorobą wirusową, a antybiotyki
    > są na bakterie. Co one w takim razie mogą pomóc na bardziej

    Zwykłe bździunie zazwyczaj przepisują środki przeciwgorączkowe, bo
    widzą, że to infekcja wirusowa i każą przyjść za parę dni żeby się
    upewnić czy na skutek osłabienia nie doszła infekcja bakteryjna. Jeśli
    tak to dają antybiotyki. A u małego dziecka bardzo często po wirusowej
    dochodzi bakteryjna.

    Mario

  • 254. Data: 2014-05-18 20:03:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    > Czyli, kalecząc się, nie dawać odkażalników, tylko liczyć na organizm?
    > Bo organizm jest w chwili zranienia zdrowy...?

    Organizm jest w chwili zranienia zdrowy. Odkażalniki stosuje się
    zewnętrznie, żeby złego bakcyla pokręciło, zanim uda mu się wedrzeć
    do środka. To co innego niż przygotowanie mu na powitanie antybiotyku
    wewnątrz organizmu.

    > Inaczej będziemy mieli mądrości typu utożsamianie migreny i bólu głowy.

    Przecież każdy wie, że to nie to samo. Migrenę, to miała hrabina Potocka.
    Zwykłego człowieka może najwyżej łeb napierdalać.

    --
    Jarek

  • 255. Data: 2014-05-18 23:36:28
    Od: "Rasta" <i...@n...spam>

    "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message

    n=kozyrev.html

    > Pewnie też coś jak "zimna fuzja" :)
    > --
    > Jacek

    Jagby odmienna sytuacja... zimana fuzja ma teoretyczne podstawy we
    wspolczesnej fizyce a nie zachodzi... to sie nie mniesci w kardynalnych
    zalozeniach tejze fizyki - (czas, to szczegolna forma energii), a jadnak
    dziala powodujac niezwykle skutki/efekty.
    Ci goscie nie wygladaja na sciemniaczy, mowia wprost, ze nie ma obecnie
    metodologi do wyjasnienia zjawiska.
    http://www.youtube.com/watch?v=mToE96X9uTs

    Poza tym zjawisko, jak sie okazuje znane od setek lat i dosc dokladnie
    zamiatane pod dywan, zarowno w sredniowieczu - (Roger Bacon i Nostradamus),
    jak i wspolczesnie.

    No i te patenty, bez wyczerpujacego wyjasnienia, jedynie na podstawie
    opisuopisu niemalze cudownych ozdrowien...
    tu: www.rexresearch.com/kaznachv/RU2208779.pdf na 4-tej i 5-tej stronie,
    jednak tylko w jezyku rosyjskim.

    Rasta

  • 256. Data: 2014-05-18 23:50:17
    Od: "Trzy Kawki" <v...@v...org>

    "Rasta" <i...@n...spam> wrote in message

> [...]
    >
    > No i te patenty, bez wyczerpujacego wyjasnienia, jedynie na podstawie
    > opisuopisu niemalze cudownych ozdrowien...

    Sorry... to w tym pdf'ie www.rexresearch.com/kaznachv/ru2122446.pdf

    Rasta

  • 257. Data: 2014-05-18 23:51:41
    Od: "Rasta" <i...@n...spam>

> [...]
    >
    > No i te patenty, bez wyczerpujacego wyjasnienia, jedynie na podstawie
    > opisuopisu niemalze cudownych ozdrowien...

    Sory... to w tym pdf'ie www.rexresearch.com/kaznachv/ru2122446.pdf

    Rasta

  • 258. Data: 2014-05-19 08:16:12
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Trzeba było postąpić tak: w chwili największego ataku zrobić rezonans
    > magnetyczny (NMR), ustalić pozycje lezji bakteryjnych, zrobić biopsję
    > takiej lezji, dowiedzieć się, co za bakterie i je tępić. Być może ten
    > cudowny znachorski aparat właśnie to zrobił przypadkiem, tzn. przypadkiem
    > je wytępił.
    Nie mylisz NMR z PET?
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 259. Data: 2014-05-19 12:40:30
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-17 18:58, Lisciasty pisze:

    > Było tłumaczone wielokrotnie przy braniu piguł, inhalacjach,
    > wziewkach, po to żeby jakoś to wytrzymał. Nic nie pomogło.
    > Ładowanie elektrodami nie było tłumaczone, bo po prostu
    > sobie siedział na krzesełku.

    A nie pomyślałeś może, że może właśnie dlatego zadziałało?
    Poprzednie metody mogły się dziecku źle kojarzyć. Natomiast dziwne
    urządzenie wzbudziło jego ciekawość, wydało się czymś "magicznym", przez
    co efekt placebo był znacznie silniejszy.

    Nawet jeśli cel tego "zabiegu" nie był dziecku bezpośrednio
    wytłumaczony, to czterolatek jest już na tyle inteligentny, by odczytać
    sygnały niewerbalne i domyślić się, że to kolejna próba mająca na celu
    poprawę stanu zdrowia.

  • 260. Data: 2014-05-19 15:24:19
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 17.05.2014 18:58, Lisciasty wrote:

    > Było tłumaczone wielokrotnie przy braniu piguł, inhalacjach,
    > wziewkach, po to żeby jakoś to wytrzymał. Nic nie pomogło.
    > Ładowanie elektrodami nie było tłumaczone, bo po prostu
    > sobie siedział na krzesełku.

    Nie tylko treść ale i forma. Może sam nie wierzysz w piguły
    i dzieciak to czuł, a przy prądzie jakoś dawałęś mu pozytywny
    przekaz?

    pzdr
    bartekltg