    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 19 May 2014 10:24:17 -0700 (PDT)
    <llde0c$745$2@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    From: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 19 maja 2014 19:11:39 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:
    > A żona? ;>

    Ona chodziła do alergologa, mi się trafił prądolog :>

    > Może dziecko lubi s-f. Pani w kitlu przypisująca
    > piguły to jakiś przeżytek, za to pani w kitlu obok
    > wielkiej elektronicznej maszyny musi działać;-)

    Nadal wątpię. Był w humanitarium, w muzeum techniki,
    grzebał ze mną przy oscyloskopie gmerając przewodami,
    pralkę obsługuje, miernikiem impedancji zwarciowej
    też się bawił. Żadne z tych ustrojstw nie spowodowało
    uzdrowienia z kaszlu, niestety, a szkoda
    bo by było za darmo :>

    > Wg opisu urządzenie bardzo skomplikowane nie jest.
    >Może by skopiować? ;>

    Kombinuję, jak tam podejść z oscyloskopem,
    mam taki mały walizkowy, tylko kobitę trzeba by
    jakoś wyprowadzić gdzieś na bok :]
    Jakby się okazało, że tam się generuje np.
    przebieg prostokątny z określoną regulowaną
    częstotliwością, to problemu raczej nie ma.
    Trzeba by tylko wykumać zakres częstotliwości
    ubijający tego czy owego robala i można leczyć :]

    Inną sprawą jest odzwyczajanie tym czymś ludzi
    od palenia, tu zupełnie nie mam pomysłu
    jak to działa, tutaj już może być chyba placebo.
    Choć diabli wiedzą...

    L.