  • 151. Data: 2011-09-05 19:49:58
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > Isnieje :>
    >
    > http://peakery.com/Tolkop/

    Fajnie, udowodniłeś mi, że słowo które wymyśliłem coś znaczy :). Nim mi
    udowodniłeś nie mogłem zakładać, że słowo znaczy cokolwiek a tym
    bardziej, że jest nazwą góry. Wtedy nie znaczyło nic, nie miało pokrycia
    w żadnym bycie.

    JanuszR

  • 152. Data: 2011-09-05 19:51:41
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    On 05.09.2011 21:44, JanuszR wrote:

    > Nie podgrzewa jednej cząsteczki, nie widzi jej, podgrzewa głowę.

    Postaw kroplę wody (< 1cm) na talerzu w mikrofali. Woda podgrzeje się,
    czy nie?

  • 153. Data: 2011-09-05 19:53:47
    Temat: Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Część spawaczy gotowa jest dla pieniędzy, skurwić się w najohydniejszy
    > sposób...

    I ci robia do dupy spawy tam gdzie powinny byc dobre dla bezpieczeństwa
    innych
    > Część księży gotowa jest dla pieniędzy, skurwić się...
    I ci zdobywają oszustwem majątki albo gwałcą dzieci

    > Część inżynierów gotowa jest dla pieniędzy...
    > Część prezydentów gotowa jest...

    Pisałem o lekarzach, którzy skurwili się do tego stopnia że uprawiają
    "leczenie" metodami niekonwencjonalnymi w tym, biorezonansem

  • 154. Data: 2011-09-05 20:24:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 05 Sep 2011 21:44:08 +0200, JanuszR napisał(a):

    > Nie podgrzewa jednej cząsteczki, nie widzi jej, podgrzewa głowę.
    > Podobnie nie oddziałuje na poziomie komórkowym lecz tkankowym, rękę jest
    > w stanie zobaczyć.

    Mowisz ze czasteczka wody na zasadzie biorezonansu wie ze jest czescia reki
    ?

    > Mikroskopy elektronowe skonstruowano po to aby można
    > było dostrzec obiekty mniejsze od długości fali świetlnej. Długa fala
    > świetlna nie zobaczyłaby drobiazgów. Podobnie wynalezienie lasera
    > niebieskiego umożliwiła konstrukcję blue ray o gęstości zapisu większej
    > od tradycyjnego CDROMa pracującego na świetle czerwonym. Nie ma
    > fizycznej możliwości aby wi-fi czy komórki były w stanie uszkodzić
    > komórkę, nie widzą jej.

    Hm, czy radio kieszonkowe na fale dlugie jest tu adekwatna analogia ?

    Mozesz tez wstawic dowolnie maly pojemnik z woda do kuchenki i sie
    przekonac czy nie reaguje na mikrofale :-)

    To "nieuszkadzanie" jest inne. Kwant ma zbyt mala energie zeby narozrabiac
    bio-/chemicznie. Ale czy dasz glowe ze nie ma zadnych reakcji na nizszymm
    poziomie energetycznym ? Niby gdyby byly to zagrozeniem bylaby sama
    temperatura pokojowa, ale ktoz to wie dokladnie ?

    Jedno jest pewne - bardzo szkodliwe nie sa. Bo by ludzie padali jak muchy.

    J.

  • 155. Data: 2011-09-05 20:28:36
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-04 21:29, Michoo pisze:
    > - Mamy sporo szumu EM w częstotliwościach radiowych z kosmosu.
    > - Wg aktualnej wiedzy dopiero ultrafiolet jest wystarczająco
    > energetyczny aby móc prowadzić do uszkodzeń na poziomie komórkowym w
    > sposób inny niż termiczny.

    Witam wszystkich
    Okazuje się że jednak nie tylko UV szkodzi. Pogrzebałem jakieś 20 minut
    w Pubmed (dzięki za naprowadzenie na to źródło) i można znaleźć ciekawe
    badania:
    Metabolic changes in living cells under electromagnetic radiation of
    mobile communication systems
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21851043
    Analysis of current data suggests that the concept of exceptionally
    thermal mechanism of biological effects of microwaves is not correct. In
    turn, this raises the question of the need to revaluation of modern
    electromagnetic standards based on thermal effects of non-ionizing
    radiation on biological systems.

    Coś o magnesach które też nie działają, no bo niby jak?
    A moderate-intensity static magnetic field enhances repair of cartilage
    damage in rabbits
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21820604
    CONLUSIONS: In this animal study, microscopic Mankin's scoring depicted
    histological improvement in cartilage of magnet group.

    Microsecond and nanosecond electric pulses in cancer treatments.
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21812011
    This technique does not result in any thermal effect, which is its main
    advantage in current physical ablation technologies.
    Nie wiem czy elektrody czy promieniowanie ale używają i chwalą (chociaż
    sami do końca nie wiedzą jak to działa).

    Pulsed electric field reduces the permeability of potato cell wall.
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18163439
    Tu jakieś proste badanie ale widać że coś się jednak zmienia pod wpływem
    pola elektrycznego (jeden impuls prostokątny 1 ms).

    Degenerate Wave and Capacitive Coupling Increase Human MSC Invasion and
    Proliferation While Reducing Cytotoxicity in an In Vitro Wound Healing
    Model.
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21858102
    tutaj tez chcą wykorzystać fale EM do wspomagania leczenia.

    Differential damage in bacterial cells by microwave radiation on the
    basis of cell wall structure.
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10788410
    O tym jakie kuku mogą zrobić bakteriom mikrofale.

    Czyli jednak coś się dzieje i to co wiemy dzisiaj nie oznacza że tak
    będzie zawsze i że wiemy już wszystko.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 156. Data: 2011-09-05 20:42:52
    Od: Adam <b...@a...pl>

    W dniu 2011-09-05 21:49, JanuszR pisze:

> [...]
    > udowodniłeś nie mogłem zakładać, że słowo znaczy cokolwiek a tym
    > bardziej, że jest nazwą góry. Wtedy nie znaczyło nic, nie miało pokrycia

    Jest tyle języków na świecie, że z dużym prawdopodobieństwem każde słowo
    jakie wymyślisz będzie coś znaczyć ;)

  • 157. Data: 2011-09-05 21:10:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Zbych,

    Monday, September 5, 2011, 9:51:41 PM, you wrote:

    [...]

    > Postaw kroplę wody (< 1cm) na talerzu w mikrofali. Woda podgrzeje się,
    > czy nie?

    Podgrzeje się. Ale zaskakująco powolnie, jak na 800W. Niektóre
    kuchenki urządzają sobie przy tak słabym obciążeniu burze z
    piorunami...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 158. Data: 2011-09-05 21:56:03
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik JanuszR napisał:

    > Jak wcześniej powiedziano mikrofala oddziałuje termicznie. Przy mocach
    > 700W i więcej z bliska jest w stanie upiec. Przy mocach rzędu
    > watów/miliwatów i odległościach idących w setki metrów a nawet
    > kilometry, podgrzewa obiekty o max dziesięciotysięczne części stopnia.
    > Robiono badania, komórka (moc ok 1W) trzymana tuż przy głowie przez
    > godzinę jest w stanie lokalnie podgrzać ją o 0,1 st.C

    Siedem watów na 145 MHz trzymane przez cztery godziny pięć centymetrów
    od mózgu zaczyna się czuć jako pieczenie oka bliższego źródłu
    promieniowania.

    Natężenie z tysiąc razy większe od zwykłej rozmowy przez komórkę - od
    dziesięcioleci się tak bawię i póki co żyję...

    --
    Darek

  • 159. Data: 2011-09-05 21:58:14
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
> [...]
    >
    > Podgrzeje się. Ale zaskakująco powolnie, jak na 800W. Niektóre
    > kuchenki urządzają sobie przy tak słabym obciążeniu burze z

    Kulistymi...

    --
    Darek

    P.s. Wsadźcie do mikrofali kota i muchę - kto przeżyje?

  • 160. Data: 2011-09-05 22:02:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dariusz,

    Monday, September 5, 2011, 11:58:14 PM, you wrote:

    > Kulistymi...

    Nie przyglądałem się ale walą iskry pomiędzy elementami grilla
    jak głupie. Dziwaczne to.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl