    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Date: Sun, 04 Sep 2011 16:23:06 +0200

    W dniu 03.09.2011 09:14, JanuszR pisze:
    > Oczywiście w domu żadnego kurzu itp. pełna sterylność. Do czasu
    > kiedy postanowiłem spróbować pójść w drugą stronę. Odstawiliśmy leki, w
    > domu pojawił się pies, dywaniki i... chłopak się uodpornił, alergia
    > minęła jak ręką odjął. Mój wniosek jest taki, nie należy przesadzać ze
    > sterylnością, układ odpornościowy młodego człowieka musi się nauczyć
    > działać. Obecny zalew alergii nie pochodzi ze wszechobecnej chemii lecz
    > ze zbyt czystego otoczenia.
    No patrz - i tak się składa, że medycyna konwencjonalna analizuje wpływ
    czynników (i ich braku) środowiskowych na alergie i jedna z torii zakład
    właśnie to co napisałeś. Łącznie z tym, że (o czym już ktoś wspominał)
    jedną z nowszych form leczenia uporczywej alergii są pasożyty jelita.

    Jakby się przyjrzeć składowi preparatów odczulających to też można
    zauważyć pewien wzorzec. Ale to wszystko było badane, są na to wyniki.
    Na biorezonans - nie.

    Michoo