    From: "Marek S" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Date: Sun, 4 Sep 2011 14:19:03 +0200

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:4e612a8a$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...
    Użytkownik Mario napisał:

    [...]
    > Możesz też swoje dziecko dawać do znachorki czy kręgarza. Twój wybór.

    Porządny znachor zwykle wie co robi, zaś jedynym zarzutem jaki można
    postawić domorosłym kręgarzom jest ingerencja bez dostatecznego
    rozpoznania - jest wielu kręgarzy - ortopedów, metody nastawiania kręgów
    stosują dokładnie te same tyle że przedtem dokładne badanie przeprowadzą
    (rentgen, USG, rezonans magnetyczny czy co tam jeszcze) i dokładnie
    wiedzą co się w kręgosłupie pokrzywiło.
    Tak więc zły przykład - i znachor i kręgarz stosują metody w jakimś
    stopniu skuteczne, Jak na lekkie zapalenie garda doradził bym ci syrop z
    czarnego bzu na rozgrzanie, syrop z kwiatu malwy na złagodzenie
    podrażnień i czosnek na osłonę przeciwbakteryjną to jest to jak
    najbardziej prawidłowa metoda. I póki nie będę twierdził że cię na bank
    wyleczę to nie ma sprawy - zanim do lekarza dotrzesz to te środki szkody
    nie uczynią a jakiś skutek odniosą (czarny bez naprawdę działa wypotnie,
    malwa naprawdę łagodzi, czosnek naprawdę działa antybakteryjnie). I tak
    działa znachor.

    A te cwaniaki od "biorezonansu" to są zwykli oszuści - metoda o zerowej
    skuteczności (bo nie ma żadnych podstaw fizykalnych), oni dokładnie o
    tym wiedzą - ot, strzygą barany.

    --
    Darek

    no i następny który wie doskonale , akurat znam jak jest zbudowany aparat do
    biorezonansu , sam go stosuje i widzę u siebie efekty . Ale powiem
    ciekawostkę, moje dwa psy jeden który odszedł po 14 latach życia co jakiś
    czas wręcz domagały sie włączenia aparatury i sterczały na specjalnie
    zrobionych elektrodach . Pies którego trudno zmusić do stania przez 5 minut
    sterczał Az mu sie nie znudziło . Dlaczego ? nie wiem
    bardzo mi sie podoba określenie nie ma fizykalnych dowodów ... a może po
    prostu nie ma jeszcze fizyki albo fizycy tym sie nie zajmują z powodów
    wiadomych ? nikomu to nie przyszło do Glowy ? Nauka juz wszystko odkryła ?
    nawet nie potrafią zbudować robota , który by jeździł na deskorolce jak 16
    latek , tylko sa takie dreptaki które ledwo co widza i ledwie drepczą .