  • 11. Data: 2018-03-03 21:04:02
    Temat: Re: Może ktoś rozpozna i pomoże.
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-03-03 o 20:45, m4rkiz pisze:

    > moge byc drugi, sa miejsca w ktorych mozna sobie ogloszenia parafialne
    > robic, grupa dyskusyjna o samochodach to jednak zupelnie nijak sie ma do
    > tej wklejki

    Tak jest.
    Coraz więcej debili uważa, że mają prawo zasrywać usenet. Skąd się takie
    tępe młoty biorą?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 12. Data: 2018-03-03 21:08:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 3 marca 2018 21:04:07 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > Tak jest.
    > Coraz więcej debili uważa, że mają prawo zasrywać usenet. Skąd się takie
    > tępe młoty biorą?
    Trochę przesadzasz z tym USENETem
    Czasy takie że stałych dyskutantów na poszczególnych grupach na palcach dwóch rąk
    zliczysz to i się nie ma co oburzac ze czasami coś pozatematem sie pojawi
    Chociaz ruch wygeneruje.

  • 13. Data: 2018-03-03 23:24:41
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 03.03.2018 o 20:48, Liwiusz pisze:

    > G. nas obchodzi twoje zdanie. To nie grupa na ogłaszanie listów gończych
    > w podrzędnych sprawach.

    Zasadniczo, to G. nas obchodzi twoje zdanie.

    --
    Kaczin

  • 14. Data: 2018-03-03 23:57:20
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-03-03 o 21:08, Kris pisze:

> [...]
    zliczysz to i się nie ma co oburzac ze czasami coś pozatematem sie pojawi

    Nie! Jak sądzisz, dlaczego jest tyle grup? Dlaczego każda z tych grup ma
    swoją nazwę adekwatną do tematyki? Czyżby jacyś idioci, zupełnie
    bezsensownie, namnożyli dla swojej zabawy?
    Zapewne uważasz, że wystarczyłaby tylko jedna, ogólnotematyczna. Nie
    przekonasz mnie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 15. Data: 2018-04-06 19:05:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > moge byc drugi

    Łączysz sie z Liwiuszem tylko w tresci czy również w formie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 16. Data: 2018-04-07 13:16:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gowna nas to obchodzi, powiedzial My Liwiusz