  • 1. Data: 2010-11-09 20:24:29
    Temat: Może kogoś zainteresuje
    Od: donia <t...@p...onet.pl>

    http://tinyurl.com/2cwr2xa

    dla nieklikatych - nawigacja motocyklowa

    --
    pzdrv
    donia i F800GS lodówka

  • 2. Data: 2010-11-09 22:03:51
    Temat: Re: Może kogoś zainteresuje
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "donia" <t...@p...onet.pl> napisał

    > dla nieklikatych - nawigacja motocyklowa

    Niestety...Lark nie brzmi tak dumnie jak Garmin.
    To nie jest trendy, to sie nie przyjmie :)
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2010-11-09 23:26:49
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "donia" <t...@p...onet.pl> napisał
    > Niestety...Lark nie brzmi tak dumnie jak Garmin.
    > To nie jest trendy, to sie nie przyjmie :)
    > Pozdr

    Faktem jest ze nazwa nie brzmi jak Garmin, ale w tym roku przejechalem na
    moto z navi Lark (wersja samochodowa 43.2 z AutoMapa) przez 5 krajow (7,5
    tkm) i zdal egzamin. W aucie uzywam TomToma, ale bylo mi go szkoda zabrac na
    moto, wiec kupilem taniego Larka. Porownujac oba - lepiej mi sie jezdzilo z
    tym La(ta)rkiem niz z TomTom'em.. :(

    Erg

  • 4. Data: 2010-11-10 06:40:26
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > dla nieklikatych - nawigacja motocyklowa

    fajna sprawa. Po wgraniu dobrych map będzie to całkiem praktyczne
    urządzenie. Mam Larka w samochodzie i daje radę, tylko oryginalne mapy
    kiepskie...

    Scyzoryk
    TDM 900

  • 5. Data: 2010-11-10 06:57:29
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 9 Lis, 23:03, "Hinek" <h...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "donia" <t...@p...onet.pl> napisał

    > Niestety...Lark nie brzmi tak dumnie jak Garmin.
    > To nie jest trendy, to sie nie przyjmie :)

    Przyjmie sie... Jak dełu albo tata.

    Ale zeby nie bylo, potestowalem niedawno jednego larka.
    Fabryczne oprogramowanie nie znosilo zmiany trasy. Zmiana proponowanej
    trasy na trzecim skrzyzowaniu powodowala zawieszenie urzadzenia.
    Wrzucilem Auto Mape i to samo, urzadzenie pojechalo do serwisu,
    wrocilo inne ale z ta sama wada uzytkowa. Ladnie jak sie jedzie po
    trasie a w przypadku rekalkulacji trasy - zwis.
    To ja dziekuje. Jeszcze tansza jest mapa w tankbagu.

    --
    pozdrawiam, lesor

  • 6. Data: 2010-11-10 07:23:14
    Od: mites <m...@o...pl>

    On 9 Lis, 21:24, donia <t...@p...onet.pl> wrote:
    > http://tinyurl.com/2cwr2xa
    >
    > dla nieklikatych - nawigacja motocyklowa
    >
    > --
    > pzdrv
    > donia i F800GS lodówka
    >        =Wrocław=

    i jak pięknie się prezentuje na Jingchengu, czy jak on się tam
    nazywa... ;)

  • 7. Data: 2010-11-10 07:45:46
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-11-10 07:57, lesor pisze:

    > Przyjmie sie... Jak dełu albo tata.
    >
    > Ale zeby nie bylo, potestowalem niedawno jednego larka.

    Mam jednego Larka ze dwa lata, gania na Automapie. Nic się nie wiesza,
    nie chce się nic zepsuć. Jeździ głównie w samochodzie, ale odbył też
    podróż na moto do Chorwacji i bezproblemowo zniósł trudy podróży.
    Jedno, czego się obawiam w przypadku nawigacji z tego wątku to jej
    wodoszczelność.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 8. Data: 2010-11-12 21:19:14
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 9 Lis, 21:24, donia <t...@p...onet.pl> wrote:
    > http://tinyurl.com/2cwr2xa
    >
    > dla nieklikatych - nawigacja motocyklowa

> [...]

    dzieki dynia
    mnie zainteresowalo (glownie cena)
    ...moze w koncu wypadaloby usmiechnac sie do tej technologii
    nono 2 baterie !!
    pozdro

  • 9. Data: 2010-11-13 13:58:11
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-10 08:45, Don Pedro pisze:

    > Jedno, czego się obawiam w przypadku nawigacji z tego wątku to jej
    > wodoszczelność.

    Ja tam fanem Garmina nie jestem. Pomimo, że używam Zumo550 od wielu lat.
    Uważam, że system ma toporny, a mapy takie sobie. Ale jeszcze nie
    odmówił mi w żadnej sytuacji posłuszeństwa. Nie ważne czy waliło
    "gradem" czy też słońce wypalało dziury w asfalcie.
    Też mam wątpliwości, co do szczelności tego Larka. Różnica pomiędzy
    wodoszczelnością IP54 (Lark), a IPx7 (Garmin), jest jak stąd na Marsa i
    z powrotem. To jest inny świat. Zresztą nie ma się czemu dziwić, skoro
    Garmin wziął konstrukcję serii Zumo ze swoich modeli morskich.
    Oczywiście, powstaje pytanie, czy taka szczelność w nawigacji
    motocyklowej jest konieczna. Na to pytanie, każdy musi sobie
    odpowiedzieć sam. No i czy warto za to aż tyle dopłacać.
    Na bliską turystykę, nie warto. Ale jak w ciemnej d...e nagle nie
    będziesz wiedział którędy jechać, to to na pewno zmieni pogląd na ten
    tysiąc czy dwa.

    pozdr.
    Mystik

  • 10. Data: 2010-11-13 14:10:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-13 14:58, Mystik pisze:

> [...]
    > Też mam wątpliwości, co do szczelności tego Larka. Różnica pomiędzy
    > wodoszczelnością IP54 (Lark), a IPx7 (Garmin), jest jak stąd na Marsa i

    Ja uzywam licznika GPS MainNav o szczelnosci, wedlug producenta, IPx6.
    Nawet w trakcie mzawki szkielko potrafi zaparowac od wewnatrz. O ile w
    liczniku mi to nie przeszkadza o tyle w nawigacji by mnie dosyc powaznie
    denerwowalo.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/