  • 101. Data: 2010-04-05 19:11:43
    Temat: Re: Motorower z Tesco
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Jesteś może z Poznania? ;-)

    no co TY?? w Poznaniu brałbym 150 ale na moim "dalekim wschodzie PL" to
    nierealne :))
    pzdr
    GL

  • 102. Data: 2010-04-05 19:34:24
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    glang pisze:

    > no co TY?? w Poznaniu brałbym 150 ale na moim "dalekim wschodzie PL" to
    > nierealne :))

    Ja jestem na dalekim wschodzie. Z gizycka mianowicie, a ty?

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 103. Data: 2010-04-05 22:55:04
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Ja ok 1000 nastukalem w zeszlym sezonie. Ale tak jak mowilem, tylko
    > lokalne doskoczenie po costam.

    Do niczego innego skuter sie nie nadaje :-) A 100 zl rocznie za przeglad to
    chyba nie tragedia? Biorac pod uwage, ze nie robisz technicznego w stacji
    kontroli pojazdow.

    Dysiek

  • 104. Data: 2010-04-05 23:41:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Do niczego innego skuter sie nie nadaje :-) A 100 zl rocznie za przeglad
    > to chyba nie tragedia?

    Ale już 250-3000 tak, zważywszy że opłata za nic praktycznie, bo gwarancja i
    tak tylko na rok.

  • 105. Data: 2010-04-06 09:55:38
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Robert Rędziak pisze:
    > On Sat, 03 Apr 2010 10:20:44 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki

    > I, z perspektywy czasu, jakbym kupował teraz rower, to bym kupił
    > coś z tych okolic, może nieco ciut wyżej. Byle dobra rama (jak
    > dla mnie to przede wszystkim mocna :)))) była. Cała reszta: albo
    > wymienię w przeciągu roku-dwóch lat, albo taniej mi będzie
    > zrzucić pięć kg niż płacić grubą kasę za każdy urwany 1kg z.

    Masa jak masa, faktycznie lepiej zrzucić sadło niż płacić za skrajnie
    odchudzane elementy. Ale jeśli przerzutki słabo wchodzą pod obciążeniem,
    przełożenia są dobrane cywilnie, a przez nieuszczelnione piasty wali piach
    i trzeba czyścić parę razy w sezonie, to jednak słabo jest.
    Ale na niedzielne wycieczki przy ładnej pogodzie ok.

  • 106. Data: 2010-04-06 12:41:36
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-04-04 18:50, Yakhub pisze:

    > Czyli - podsumowując - przeglądy będą kosztować mniej-więcej tyle, co
    > benzyna do tego pojazdu... Czyli wcale to takie oszczędne nie jest...

    Ale w dużych miastach takim pierdzidełkiem jedziesz zamiast stać w korku
    samochodem. A to już trudno wycenić.

  • 107. Data: 2010-04-06 13:56:40
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 3 Kwi, 01:53, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    769/index.php

    > Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?

    po lasach nie mozna, jesli w teren to juz lepiej cos typu
    http://www.allegro.pl/item982562481_cross_125_cc_duz
    e_kola_z_firmy_raptor_raty.html

    WS

    PS. wez pod uwage, ze w podobnej cenie to mozna kupic sredniej klasy
    amortyzaor rowerowy ;)

  • 108. Data: 2010-04-06 17:10:56
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 06 Apr 2010 09:55:38 +0200, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> wrote:

> [...]
    > przełożenia są dobrane cywilnie, a przez nieuszczelnione piasty wali piach
    > i trzeba czyścić parę razy w sezonie, to jednak słabo jest.

    Nie wiem jak teraz, ale kiedyś naprawdę fajnie działało minimum
    Deore XT, które najtańsze nie było. Miałem LX-a, miałem jakieś
    Sachsy, miałem SRAM-y, miałem XC700 -- to było całkiem fajne,
    ale jakoś nie czułem, że moje pieniądze zostały dobrze wydane.
    Kupowałem łańcuchy i wolnobiegi z wysokich grup, które
    ,,znikały'' w mgnieniu oka mimo obchodzenia częstego
    czyszczenia, smarowania i regulacji. Wydajesz kupę forsy, przez
    jakiś czas ten sprzęt działa rewelacyjnie, ale potem następuje
    jego szybka degradacja i jest gorzej niż w zarżniętym
    Tourneyu... I znów trzeba wyjąć sporo złotówek, żeby było
    fajnie. Być może XTR to jest to, lekkie, precyzyjne, trwałe. Być
    może, bo cena tej grupy zawsze powodowała odpływ krwi od mózgu.
    Pewnie fajna rzecz, ale nie dla amatora.

    Dlatego teraz kupiłbym rower na dobrej ramie i mocnych,
    niekoniecznie najlżejszych kołach. Cała resztę bym często
    wymieniał, bo nie sądzę, żeby obecny sprzet klasy Deore, czy co
    tam teraz jest na rynku, wytrzymywał dużo dłużej niż niższe
    grupy. Precyzję pracy jakoś bym przebolał.

    r.
    _____________

  • 109. Data: 2010-04-06 19:50:53
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?

    >po lasach nie mozna, jesli w teren to juz lepiej cos typu
    >http://www.allegro.pl/item982562481_cross_125_cc_du
    ze_kola_z_firmy_raptor_raty.html

    brak hmologacji więc trzeba uważać no i 125cc więc nawet jakby co to prawko
    lepiej poszukać Yamasaki - o wiele większe i 50 cc :)
    no ale sporo droższe :)
    pzdr
    GL

  • 110. Data: 2010-04-06 19:58:33
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 6 Kwi, 19:50, "glang" <g...@o...pl> wrote:
    ze_kola_z_firmy_ra...

    > brak hmologacji wi c trzeba uwa a no i 125cc wi c nawet jakby co to prawko
    > lepiej poszuka Yamasaki - o wiele wi ksze i 50 cc :)
    > no ale sporo dro sze :)

    zgadza sie, ale autor chce tanio ;)

    no i napisal:

    > Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

    zamieniajac ten nieszczesny las na jakies bezdroza homologacja nie
    jest potrzebna, szkoda wozic (i placic) za swiatla... i tak sie szybko
    rozbija w terenie ;)

    tego typu motorkow jest pelno... rozne pojemnosci, ceny okolo 2kPLN

    http://allegro.pl/item986141222_cross_50_125_150_200
    _250_diabolini_x_motos_raty.html

    kupujac homologowany motorower trzeba placic OC i zdaje sie ze
    (zmienili/maja zmienic?) trzeba bedzie przeglady robic...

    dodatkowo kupujac takie cos warto przeznaczyc przynajmniej drugie tyle
    na ciuchy ;) - kask, buty, rekawice, ochraniacze...

    WS