    From: k...@g...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Motomotion (komis w Warszawie) banda oszustów
    Date: Fri, 23 Jan 2009 05:13:16 -0800 (PST)

    Witam,
    w zeszłym roku zakupiłem motocykl w komisie Motomotion na
    Połczyńskiej.
    Nie chcę Was przestrzegać, bo wnioski wyciągniecie sami jednak uważam,
    że historia jest ciekawa.

    Jako niemłody już człowiek - poszedłem do rzeczonego komisu i
    poprosiłem pierwszego z brzegu człowieka o pomoc. Jak sie później
    okazało - miałem (nie)przyjemność z szefem Tomaszem Lipertem.
    Powiedziałem mu czego szukam, poprosiłem o pomoc. Niestety
    powiedziałem mu również, że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o
    sprzęt więc sam sobie strzeliłem bramkę ale cóż...
    Pan Tomasz wysłuchał mnie i poradził zakup. Typ motocykla poradził
    nieźle, bo nie zaproponował mi żadnego demona, jednak....
    Oczywiście pytałem czy był bity - oczywiście nie był. Nie wierząc
    słowu - poprosiłem o pomoc młodego człowieka z Suzuki Jaskłowski
    (prymasa tysiąclecia). Nie znam niestety imienia - jest On wysoki,
    nieszczupły, ma krótko ostrzyżone czarne włosy i jeździ gixerem.
    Chłopak przyjechał, popatrzył, pojeździł, skasował 50 PLN za poradę i
    mówi, że sprzęt jest super! Rewelacja i prawdziwa okazja. No to co -
    bierzemy?
    Całkiem zadowolony - wziąłem. Sprzęd zaledwie półtoraroczny, więc co
    się może dziać? Tym bardziej, że oglądał go Fachowiec z Suzuki...

    Pierwsza jazda - suuuper, bajecznie, niewiarygodnie - zresztą co Wam
    będę mówił - sami pamiętacie pierwszą jazdę na swoim motocyklu.

    Druga jazda - refleksja. Hm.... coś jest nie tak, bo moto samo ściąga
    w lewo?! I to jak!
    (oczywiście przed zakupem nie można sie przejechać motocyklem,
    ponieważ jest on sprowadzany z Włoch i niezarejestrowany)
    Nic to - dzwonię - pytam co może być przyczyną?
    Wspomniany wcześniej Tomasz odpowiada - uuuuuu przyczyn to może być
    wiele! A to źle skręcona oś tylna, źle skręcone lagi, złe opony, etc.
    etc.
    Pytam faceta - to Wy nie sprawdzacie motocykla przed sprzedażą? No
    sprawdzamy ale tylko tak ogólnie - wie Pan czy nie cieknie i
    wogóle.....
    Przez chwilę mnie zatkało, nie wiedziałem co powiedzieć... Patrzę na
    fakturę zakupu i tam widzę informację, że Motomotion nie ponosi
    odpowiedzialności za jakość sprzedanego towaru.
    Moja wina - idę zatem do serwisu.
    Serwis - facet badający moto zbluzgał mnie za traktowanie sprzętu, bo
    jakieś zębatki w środku są niemal w kawałkach, łańcuch jest zniszczony
    i naped do wymiany. Ok. tłumaczę sobie - znaleźli w Motomotion frajera
    (fakt, że nim jestem, bo nie znam się na motocyklach) i sprzedali
    padakę. Nic to, napęd wymieniam - płacę frycowe, jednak problem z
    trzymaniem toru jazdy nie zniknął.
    Badamy dalej.... serwisant pojeździł i pokazuje mi jak musi trzymać
    kierownicę aby koło było w osi motocykla - tu jakaś farsa normalnie...
    jak się okazało - lagi są bardzo krzywe. Zaciskam zęby i... płacę za
    prostowanie. Frajer do kwadratu.
    Niestety to nie koniec historii - podczas rozbierania przedniego
    zawieszenia facet mówi - człowieku! Masz szczęście, że tu dojechałeś -
    łożysko główki ramy jest w proszku! Uśmiechnąłem się tylko -
    zapłaciłem i wymieniłem. Frajer do sześcianu.
    Na sam koniec - miły smaczek - okazało się, że do wymiany są również
    łożyska w przednim kole.

    Do ceny zakupu półtorarocznego motocykla dołożyłem ponad 6 tysięcy
    złotych dzięki uprzejmości Pana Tomka.

    Wybaczcie szanowni preclowicze, że nie podaję swoich danych, ale jeśli
    Pan Tomasz czyta precla - po nazwisku i fakturach znajdzie moje dane a
    nie lubię problemów.
    Zwróćcie uwagę, że nie reklamuję tu żadnego konkurencyjnego komisu ani
    żadnych mechaników. Nie mam żadnej korzyści z umieszczenia tu tego
    posta. Jednak postanowiłem nie darować i chciałem ostrzec kupujących
    przed zakupami w Motomotion.
    1. Przede wszystkim sprawdzajcie dobrze kupowane tam sztuki.
    2. Nie korzystajcie przypadkiem z pomocy serwisanta z Suzuki
    Jaskłowski (którego opisałem wcześniej) przy ocenie stanu motocykla!
    Żeby być sprawiedliwym - robota, którą wykonali przy moim motocyklu
    jest ok - nie mam zastrzeżeń (bo u nich właśnie dokonywałem wszystkich
    zmian).
    3. Nie dajcie się omamić uprzejmością i nadgorliwością Pana Tomasza,
    bo to fajny facet dopóki nie dostanie pieniędzy.

    Panie Tomku, mam nadzieję, że czyta Pan mojego posta. Abstrachując od
    faktu, że zostałem przez Pana oszukany - bardzo proszę przemyśleć
    swoje postępowanie. Sprzedając osobie bez doświadczenia motocykl w
    takim stanie naraża go Pan na bardzo duże niebezpieczeństwo. Przykro
    mi, że pieniądze tak bardzo przysłoniły Panu tą piękną ideę jaką jest
    motocykl.

    Pozdrawiam,
    bardzo niezadowolony klient Motomotion