  • 101. Data: 2011-09-18 18:04:15
    Temat: Re: Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.09.2011 18:00, DoQ pisze:

    > Ale ja nie napisałem, że jesteś hipokrytą.

    Skłamałeś, że nie jesteś.

  • 102. Data: 2011-09-18 18:05:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.09.2011 18:03, DoQ pisze:

    > Zmniejsza do maksymalnej dozwolonej? ROTFL

    No to jeszcze raz, hipokryto: zawsze i wszędzie jeździsz zgodnie z limitem?

    Masz braki w podstawach geometrii.

  • 103. Data: 2011-09-18 18:06:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 18:04, Andrzej Lawa pisze:

    > Skłamałeś, że nie jesteś.

    To też możesz powtórzyć jeszcze 10x moherku.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 104. Data: 2011-09-18 18:06:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.09.2011 18:06, DoQ pisze:

    > To też możesz powtórzyć jeszcze 10x moherku.

    O, i znowu kłamiesz, oszczercza mendo.

  • 105. Data: 2011-09-18 18:09:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 18:05, Andrzej Lawa pisze:
    > No to jeszcze raz, hipokryto: zawsze i wszędzie jeździsz zgodnie z limitem?

    Znowu chcesz odwrócić kota ogonem moherku.
    Zachowanie bezpieczeństwa na drodze w przypadku nietypowej sytuacji =
    zwolnienie do maksymalnej dopuszczalnej. Dawno czegoś tak dobrego nie
    słyszałem.

    > Masz braki w podstawach geometrii.

    Bo nie skończyłem filatelistyki na AWFie jak ty.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 106. Data: 2011-09-18 18:10:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.09.2011 18:09, DoQ pisze:

    > Bo nie skończyłem filatelistyki na AWFie jak ty.

    *plonk*

  • 107. Data: 2011-09-18 18:11:36
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Lawa

    > To, co rzekomo widzisz, nie musi mieć związku z rzeczywistością, bo jak
    > sam wielokrotnie się przyznałeś - podstawą oceny sytuacji są dla ciebie
    > założenia, a nie obserwacja.

    ?

    Piłeś coś?

    > Ale masz jakieś wsparcie? W dowodach?
    >
    > Bo jak nie, to równie dobrze możesz zakładać, że jakaś kobieta jest
    > czarownicą, póki nie udowodni niewinności poprzez np. próbę wody.

    A Ty jakie masz podstawy żeby twierdzić, ze winny jest kierowca osobówki?
    Został skazany?

  • 108. Data: 2011-09-18 18:12:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 18:06, Andrzej Lawa pisze:

    > O, i znowu kłamiesz, oszczercza mendo.

    O ROTFL, jeszcze ustaw sobie na mnie sygnaturkę
    - Bez pozdrowień, spierdalaj wrogu!
    Andrzej

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 109. Data: 2011-09-18 18:17:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 18:10, Andrzej Lawa pisze:
    > *plonk*

    To ci wrażliwiec. Epitety jako argumenty w kierunku adwersarzy stosuje
    bez zająknięcia, a obraża się za drobny żarcik. Zaraz zaraz, jak się coś
    takiego nazywa? Czyżby hipokryzja?
    No ale cóż, kot odwrócony.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 110. Data: 2011-09-18 19:02:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > wyprzedzał z prędkością 90 km/h, a gość w RAV-ce nagle go staranował, ale
    > póki nie zostało to udowodnione to zakładam wersję najbardziej

    A dla mnie najbardziej prawdopodobna jest odwrotna - czyli wyjazd ćwoka w
    toyce bez oglądania się na cokolwiek.
    I taką zakładam.