  • 111. Data: 2011-09-18 19:03:37
    Temat: Re: Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości news:

    > A Ty jakie masz podstawy żeby twierdzić, ze winny jest kierowca osobówki?

    Każdy opis tego zdarzenia, dostępny gdziekolwiek.

  • 112. Data: 2011-09-18 19:13:27
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cavallino

    > Każdy opis tego zdarzenia, dostępny gdziekolwiek.

    Wynika z niego z jaką prędkością jechał motocyklista przed wypadkiem i
    czy kierowca RAV-a prawidłowo sygnalizował wcześniej skręt w lewo?

  • 113. Data: 2011-09-18 19:16:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Wynika z niego z jaką prędkością jechał motocyklista przed wypadkiem i
    > czy kierowca RAV-a prawidłowo sygnalizował wcześniej skręt w lewo?

    Wynika z niego, że kierowca rav wymusił pierwszeństwo.

  • 114. Data: 2011-09-18 20:12:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.09.2011 19:16, Cavallino pisze:

    > Wynika z niego, że kierowca rav wymusił pierwszeństwo.

    Zostaw, do tych głupków to nie dotrze...

    Taki np. DoQ nie jest w stanie odróżnić stwierdzenia winy spowodowania
    kolizji od określenia stopnia wpływu na _skutki_ kolizji. Dla niego 25%
    winy za skutki to to samo co 25% winy za samo zdarzenie...

  • 115. Data: 2011-09-18 20:21:46
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Lawa

    > O, i znowu kłamiesz, oszczercza mendo.

    Co Ty taki nerwowy jesteś, Andrzejku?

  • 116. Data: 2011-09-18 20:22:34
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > O ROTFL, jeszcze ustaw sobie na mnie sygnaturkę - Bez pozdrowień,
    > spierdalaj wrogu!

    Najwyraźniej dla Andrzejka interlokutor to z definicji wróg. ;)

  • 117. Data: 2011-09-18 20:27:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 20:12, Andrzej Lawa pisze:
    > Taki np. DoQ nie jest w stanie odróżnić stwierdzenia winy spowodowania
    > kolizji od określenia stopnia wpływu na _skutki_ kolizji. Dla niego 25%
    > winy za skutki to to samo co 25% winy za samo zdarzenie...

    Albo taki np. Andrzej Ława, oberwie od ochroniarza w mazak i jeszcze
    przegra sprawę w sądzie. Takie to są jego racje.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 118. Data: 2011-09-18 20:40:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 20:21, to pisze:

    > Co Ty taki nerwowy jesteś, Andrzejku?

    http://www.youtube.com/watch?v=1ajkgIfEm2Q :D
    Pewnie z ochroniarzami też tak usiłował porozmawiać ;>

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 119. Data: 2011-09-18 20:42:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 20:22, to pisze:
    > Najwyraźniej dla Andrzejka interlokutor to z definicji wróg. ;)

    Aż strach pomyśleć, jak to się przenosi na jego styl jazdy ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 120. Data: 2011-09-18 21:00:59
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Albo taki np. Andrzej Ława, oberwie od ochroniarza w mazak i jeszcze
    > przegra sprawę w sądzie. Takie to są jego racje.

    pwned!