    From: saj <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Moto-debata w Polityce, było: zmory - motory
    Date: Mon, 5 Oct 2009 15:21:56 -0700 (PDT)

    joł,
    normalnie wziełem i przeczytałem oba (w sensie trzy) teksty. postulaty
    moze i nawet sensowne. czysta lat i po sprawie.

    natomiast to, co wyrabiaja puszkarze na drogach, to przechodzi ludzkie
    pojecie. dzis chyba na kazdym skrzyzowaniu trabilem. grande finale
    nastapilo, gdy strabilem radiowoz. ktory grzecznie zwial na swoj pas
    i przeprosil...

    pzdr,
    saj