    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Moto-debata w Polityce, było: zmory - motory
    Date: Mon, 5 Oct 2009 21:59:14 +0000 (UTC)

    Dnia 05.10.2009 (pj) <j...@g...com> napisał/a:

    > http://tinyurl.com/zmory

    To może małe tendencyjne streszczenie:

    Artykuł był tak wstrząsający i poruszył tak ważki temat że do redakcji
    waliły tłumy żeby.. no właściwie to chuj wie po co, ale o tem dalej.

    No ale były, gwiazdy, ważni i reszta.

    Pani autorka przytoczyła a potem ekstrapolowała(!) statystyki, że
    bedzie jeszcze gorzej. Policja przyniosła i prezentowała skalpy i
    inne pozostałości po motocyklistach.

    Tu cytat z policji bo inaczej nie dam rady:
    "ograniczenie prędkości do przepisowej natychmiast poprawi
    bezpieczeństwo na drogach"
    no i? - chciałoby się zadać to banalne pytanie.

    Policjanci za pomocą testu wykazali że poza 1 panią, reszta na sali,
    zwłaszcza motocykliści, nie zna PORD.

    P. red. z ŚM, poczuł się represjonowany, czy jakoś tak.

    Przysłowiowe 200pomieście to samo zło i mamy pomóc policji się za to
    karać. Ja na ten przykład mogę, nie nie mogę, przestać się śmiać.

    Był JKM.

    Podobno w trakcie emocje opadły, to ja się pytam bo nie byłem, czy oni o
    suchych pyskach tam tak?

    Wypracowali 10 postulatów, pobożnych życzeń, które są tak głupie że nawet
    ja nie dam rady napisać nic głupszego. Na szczęście nie było ani słowa o
    tym że policja weźmie się do roboty. Więc, skoro można to dlaczego nie?

    Obecnym się podobało i chcieli się umawiać na replay. Ech.

    --
    kakmaratgmaildotcom